کد خبر : 1686383 | 08 خرداد 1399 ساعت 16:37 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

رحمانی: امکان دارد در تمرینات هم کرونا بگیریم

توانایی فنی‌مان به قدری است که در لیگ بمانیم

هافبک پیکان با اشاره به نگرانی‌های موجود اعلام کرد هیچ تضمینی وجود ندارد که در تمرینات با این ویروس مواجه نشوند.

توانایی فنی‌مان به قدری است که در لیگ بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، ماهان رحمانی، هافبک پیکان که امیدوار است در صورت ادامه مسابقات بتوانند به نتایج لازم برای بقا دست یابند، بابت شرایط کنونی ابراز نگرانی می‌کند.

 

ماهان رحمانی درباره شرایط تیمش گفت: وضعیت که خوب است. فارغ از تمامی مسائلی که وجود دارد اکنون بحث و نگرانی اصلی ما درباره ویروس کرونا و خطراتی است که تیم و بازیکنان را تهدید می‌کند. ما خودمان مشتاق بازی کردن هستیم و کارمان هم همین است. اما نگرانی اصلی ما بحث خطر ابتلای به این بیماری است.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه نتایج تست تمام بازیکنان ما منفی شده است. اما همانطور که از اخبار پیگیر بودیم برخی از تیم‌ها تست‌های نگران کننده و مثبت داشته‌اند که این موضوع باعث نگرانی کل لیگ می‌شود. نگرانی اصلی ما همانطور که گفتم مربوط به خانواده‌مان است و امیدوارم در نهایت تصمیمی گرفته شود تا از این استرس و نگرانی خارج شویم.

 

رحمانی در پایان درباره وضعیت پیکان گفت: ما کاملا از پتانسیل خودمان آگاه هستیم. اینقدر خوب هستیم که بیشتر بازیکنان ما پیشنهادات مناسبی هم دارند. ما در این شرایط باید از شان خودمان دفاع کنیم. باید در صورت شروع مسابقات خیلی زود به بهترین نتایج دست پیدا کنیم و در نهایت بتوانیم سهمیه بقا را به دست بیاوریم و این بزرگترین انگیزه ماست.

دیدگاه‌ها