کد خبر : 1686418 | 08 خرداد 1399 ساعت 19:19 | 10K بازدید | 3 دیدگاه

توان ادامه دادن در این شرایط را ندارم؛

عابدینی: شاید من هم در زمان تست، کرونا گرفتم!

مدافع ماشین‌سازی معتقد است باید زیرساخت‌های لازم برای برگزاری لیگ برتر در زمان کرونا فراهم شود.

عابدینی: شاید من هم در زمان تست، کرونا گرفتم!

به گزارش "ورزش سه"، فردین عابدینی درباره اینکه ۶ نفر از اعضای تیم ماشین‌سازی به کرونا مبتلا شده‌اند، اظهار کرد: الان فوتبال ما مثل فیلم‌های تخیلی شده که با علم به اینکه در تمرین در معرض ابتلا به یک بیماری هستیم، به محل می‌رویم و با یک بیماری مواجه هستیم که هیچ علائمی ندارد ولی ممکن است کشنده نیز باشد.

 

او ادامه داد: در کنار بچه‌ها تمرین می‌کنیم و همه سالم و سرحال هستند، اما فردا می‌بینیم کرونا داشته‌اند و همین اتفاق موجب وحشت همه ما می‌شود. باور کنید من از دیروز که جواب آزمایش‌ها اعلام شده است، سر درد گرفته‌ام و با خودم می‌گویم شاید در دو روز اخیر که برای تست رفته بودیم، من هم مبتلا شده‌ام و الان سلامت خانواده‌ام در خطر است.

 

مدافع ماشین‌سازی اضافه کرد: کاش ما و فوتبالمان امکانات اروپایی‌ها را داشتیم و با علم روز و امکانات به روز تمرینات را آغاز می‌کردیم ولی متاسفانه نه علم و نه امکانات اروپایی داریم، اما می‌خواهیم مثل آنها عمل کنیم که این اصلا امکان‌پذیر نیست و با دست خود، خود را به کرونا مبتلا می‌کنیم و به نوعی بخاطر حقوق فوتبالی، جان خود و خانواده را در خطر قرار می‌دهیم.

 

عابدینی در خصوص برگزاری لیگ برتر گفت: ای‌کاش مسوولین به فوتبال و لیگ برتر نگاه واقع بینانه‌تری داشتند و به جای برگزاری هول هولکی، برنامه‌ریزی خوبی می‌کردند تا فصل جدید را بدون دغدغه آغاز می‌کردیم. تا آن زمان ساختارسازی‌ها انجام می‌شد که خانواده‌ها در خطر نباشند، اما شرایط فعلی جدا از ضربه‌ای که به فوتبال می‌زند، خانواده‌ها را نیز تبدیل به یک بیمار روانی کرده است که من از لحاظ روحی و روانی قدرت ادامه این شرایط را ندارم.

دیدگاه‌ها