کد خبر : 1686462 | 08 خرداد 1399 ساعت 23:41 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

توماس دلینی:

جیدون سانچو فشار زیادی را تحمل می کند

توماس دلینی هافبک دانمارکی دورتموند او می‌گوید که جیدون سانچو در حال حاضر فشار بسیار زیادی را تحمل می‌کند.

جیدون سانچو فشار زیادی را تحمل می کند

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو فصل شگفت انگیزی را با دورتموند پشت سر می‌گذارد. این ستاره جوان و تنها ۱۹ ساله موفق شده تا به اینجا در همه رقابت ها آمار خارق العاده ۱۷ گل و ۲۰ پاس گل را به ثبت برساند؛ موضوعی که باعث شده اکثر باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال جذب سانچو باشند.

 

بر اساس شایعات به نظر می رسد که منچستریونایتد و بایرن مونیخ مهم ترین مشتریان جیدون سانچو به حساب می آیند اما با این حال گفته می‌شود که دورتموند تنها در صورت دریافت مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو راضی به فروش ستاره انگلیسی خود خواهد شد.

 

 

1496739

 

 

هم‌تیمی سانچو و هافبک دانمارکی دورتموند اما معتقد است که این بازیکن انگلیسی فشار بسیار زیادی را تحمل می کند. توماس دلینی در این باره گفت: " واضح است که سانچو یکی از بزرگ‌ترین استعدادهایی است که تا به حال کنارش بازی کرده‌ام اما من فکر می‌کنم که فشار زیادی را تحمل می‌کند و این موضوع هر روز از سوی تیم ملی انگلیس و باشگاه های این کشور بیشتر می‌شود.

 

سانچو تا این لحظه عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داده اما همواره قدم بعدی وجود خواهد داشت که مربوط به پیشرفت او می شود. فقط با نگاهی به مهارت های او خواهید فهمید که سانچو همه چیز را برای تبدیل شدن یکی از پنج بازیکن برتر دنیا داراست. او تنها ۱۹ سال سن دارد اما با این حال بعد از تیمو ورنر و رابرت لواندوفسکی بیشترین گل را در بوندسلیگا به ثمر رسانده است. این شگفت انگیز است اما باید بیشتر تلاش کند."

دیدگاه‌ها