کد خبر : 1686485 | 09 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال وزیر ورزش بریتانیا از شروع مجدد لیگ برتر

وزیر ورزش بریتانیا از مشخص شدن تاریخ شروع مجدد لیگ برتر استقبال کرد و از سر گیری رقابتهای فوتبال را برای مبارزه جامعه با بحران کووید19 مفید دانست.

استقبال وزیر ورزش بریتانیا از شروع مجدد لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، اولیور دودن وزیر ورزش بریتانیا از مشخص شدن تاریخ شروع مجدد لیگ برتر انگلیس استقبال کرد. دیروز اعلام شد که لیگ برتر از روز 17 ژوئن (28خرداد) مسابقات خود را از سر می‌گیرد. این در حالی است که لیگ برتر از اسفندماه به دلیل اپیدمی کرونا به حالت تعلیق درآمده بود.

 

1499573

 

نود و دو مسابقه باقی‌مانده از لیگ برتر پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. اولیور دودن، وزیر دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش بریتانیا از اینکه لیگ برتر موفق شده تاریخ از سر گیری رقابتها را رسما مشخص کند ابراز خوشحالی کرد و گفت امیدوار است دولت هم با اطمینان از ایمنی و سلامت همه طرفهای درگیر، با برگزاری لیگ موافقت نهایی کند.

 

1499572

 

وزیر ورزش بریتانیا در یک توییت نوشت:" دیدن قدمهای دیگری برای بازگشت فوتبال اتفاق مثبتی است. من این مدت تلاش کردم تا بازی‌های هر چه بیشتری به صورت رایگان پخش تلویزیونی شود و البته از بازگشت فوتبال حمایت کردم. هدف من حمایت از کل خانواده فوتبال بود. ما پیش از چراغ سبز دولت برای بازگشت ورزش مشغول کار روی دستورالعمل‌های دولتی هستیم".

 

 

دیدگاه‌ها