کد خبر : 1686500 | 09 خرداد 1399 ساعت 11:00 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

طرح موزائیکی ویژه بارسلونا برای بازی با اتلتیکو

باشگاه بارسلونا با هدف کمک به مبارزه با بیماری کرونا 15هزار پیراهن خود را به فروش رسانده و این پیراهن‌ها را در جریان دیدارش با اتلتیکو مادرید روی سکوها قرار خواهد داد.

طرح موزائیکی ویژه بارسلونا برای بازی با اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا می‌خواهد دیدارش با اتلتیکو در نوکمپ را به بهانه‌ای برای نمایش همبستگی علیه ویروس کرونا تبدیل کند. با اینکه بازی پشت درهای بسته انجام خواهد شد ولی بارسلونا با ایجاد کمپینی به نام "همه اینجا بازی می‌کنند" قصد دارد یک طرح موزائیکی با استفاده از پیراهن‌های باشگاه روی سکوها بوجود بیاورد، پیراهن‌هایی که به هواداران فروخته شده و مبلغ فروش آنها صرف کمک برای مبارزه با کرونا خواهد شد.

 

1499603

 

هر یک از این پیراهنها 65 یورو قیمت‌گذاری شده و خرید آنها برای اعضای رسمی باشگاه و کسانی که بلیط کل فصل را خریداری کرده‌اند مجاز است. باشگاه با این پیراهنها در نوکمپ طرحی موزائیکی خواهد ساخت و صاحبن پیراهنها می‌توانند با این طرح عکسی یادگاری داشته باشند.

 

پوشاندن سکوها با این پیراهنها برای باشگاه 975هزار یورو درآمد خواهد داشت که به بنیاد اف‌سی بارسلونا تعلق خواهد گرفت تا در همکاری با صلیب سرخ صرف کمک به کودکان نیازمند در دوران دشوار اپیدمی کرونا شود.

 

بارسلونا اعلام کرده فروش پیراهن‌ها از روز 15 ژوئن در وبسایت باشگاه آغاز شده و پیراهنها بعد از برگزاری بازی بارسا- اتلتیکو برای خریداران آنها ارسال خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها