کد خبر : 1686494 | 09 خرداد 1399 ساعت 10:35 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

استفاده بارسا از ستاره هلندی برای وسوسه دی‌لیخت

کالچیو مرکاتو می‌گوید باشگاه بارسلونا از ستاره هلندی‌اش فرانکی دی‌‌یونگ، برای راضی کردن ماتیس دی‌لیخت همبازی سابق او در آژاکس برای انتقال به نوکمپ استفاده می‌کند.

استفاده بارسا از ستاره هلندی برای وسوسه دی‌لیخت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس پیش از این به صراحت به بارسلونا اعلام کرده که ماتیس دی‌لیخت مدافع هلندی این تیم فروشی نیست. ولی کالچیو مرکاتو مدعی است باشگاه بارسلونا برای دور زدن باشگاه یووه، هم‌تیمی سابق دی‌لیخت در آژاکس، فرانکی دی‌یونگ که حالا بازیکن بارسا است را جلو انداخته و از او خواسته در پشت پرده برای راضی کردن دی‌لیخت به این انتقال تلاش کند.

 

1494149

 

این روزنامه ایتالیایی می‌گوید دی‌یونگ از مدتی پیش در تلاش است دوست و هم‌تیمی‌ سابقش دی‌لیخت را برای پیوستن به بارسا ترغیب کند.

 

کالچیو مرکاتو می‌گوید دقیقا مشخص نیست که دی‌یونگ برای این عملیات به چه شکلی عمل می‌کند ولی در اینکه فرانکی حالا مثل یک ایجنت در حال کمک کردن به باشگاه کاتالان است شکی وجود ندارد. در جریان مذاکرات اخیر دو باشگاه بارسا و یوونتوس درباره تعویض چند بازیکن، نام دی‌لیخت هم مطرح شده است. روزنامه اسپورت هفته گذشته اعلام کرد بارسا از یووه در مورد احتمال فروش دی‌لیخت پرسیده ولی پاسخ شنیده که این مدافع هلندی فروشی نیست.

 

1488956

 

دلی‌لیخت فصل گذشته که در آژاکس می‌درخشید مورد توجه بارسا بود و کاتالانها این دفاع وسط 20ساله را جانشین مناسبی برای جرارد پیکه می‌دیدند. ولی دی‌لیخت در نهایت ترجیح داد راهی بیانکونری شود.

 

 

دیدگاه‌ها