کد خبر : 1686639 | 10 خرداد 1399 ساعت 10:47 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

مستند جنجالی لنس آرمسترانگ

فحاشی قهرمان مشهور دوپینگی به بینندگانش

پخش مستند جدید شبکه سی‌ان‌ان درباره زندگی لنس آرمسترانگ اسطوره جنجالی دوچرخه‌سواری در این کشور با واکنش‌های بسیاری همراه بوده است.

فحاشی قهرمان مشهور دوپینگی به بینندگانش

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پخش مستندی درباره زندگی لنس آرمسترانگ اسطوره آمریکایی دنیای دوچرخه‌سواری از شبکه سی‌ان‌ان، صحبتها و حرکات او در این فیلم مستند واکنش‌های زیادی به دنبال داشته تا بار دیگر نشان دهد آرمسترانگ علاقه زیادی به جنجال‌آفرینی دارد.

 

1499805

 

رسانه‌های آمریکایی بعد از پخش این مستند نسبت به نحوه صحبت کردن و حرکات دست آرمسترانگ اعتراض داشتند و مدعی بودد او تنها در 2.5 دقیقه اول صحبتهایش 13 بار از کلمات نامناسب استفاده کرده، دو بار فحاشی کرده و چهار بار هم از  حرکات دستی استفاده کرده که مناسب نبوده.

 

1499799

 

فارغ از شکل و صورت این مستند، محتوای آن هم جنجالی و بحث‌برانگیز بوده. در ادامه به سرفصل مهمترین اظهارات جنجالی آرمسترانگ در این مستند تلویزیونی اشاره می‌کنیم:

 

جعل سند در نوجوانی

آرمسترانگ در این مستند اعتراف می‌کند که در زمان نوجوانی برای اینکه حداقل سن قانونی برای شرکت در رقابتهای سه‌گانه را دور بزند، دست به جعل سند زده و گواهی تولد خود را دستکاری کرده تا سنش بیشتر نشان داده شود.

 

آرمسترانگ در این مستند به صراحت می‌گوید:" من گواهی تولدم را جعل کردم، توانستم به صورت غیرقانونی در رقابتها شرکت کنم و همه را شکست بدهم".

 

1499798

 

ده هزار دروغ

آرمسترانگ در این برنامه مدعی است در زندگی حرفه‌ایش 10هزار دروغ گفته. ولی این صحبتهای آرمسترانگ نه از سر پشیمانی بلکه با رضایت ابراز می‌شود. آرمسترانگ می‌گوید این بهترین راه و روش برای حراست از امپراتوری‌اش بوده و به همین خاطر بوده که او ماجرای دوپینگش را مخفی کرده بوده.

 

1499797

 

آرمسترانگ می‌گوید:" کسی که دوپینگ می‌کند صادق نیست. امکان ندارد. تنها راهی که ممکن است کسی دوپینگ کند و صادق بماند این است که هیچوقت کسی از او در این باره چیزی نپرسد. که البته در عالم واقع ممکن نیست. به محض اینکه کسی چیزی بپرسد، بدون شک دروغ خواهید گفت. ممکن است از کسی فقط یک بار بپرسند و او یک بار دروغ بگوید. یا کسی مثل من 10هزار بار دروغ می‌گوید چون 10 هزار بار از او می‌پرسند".

 

کینه‌های به دل مانده

آرمسترانگ در این مصاحبه از کینه‌های خود هم صحبت می‌کند. کینه‌هایی که هنوز به دل مانده است. به خصوص علیه هم‌تیمی سابق و دشمن بزرگ فعلی‌اش، فلوید لندیس.

 

1499796

 

آرمسترانگ در این مستند می‌گوید:" می‌توانست بدتر هم باشد. ممکن بود من فلوید لندیس باشم و هر روز صبح که بیدار می‌شوم ببینم یک آشغال .... هستم".

 

 

دیدگاه‌ها