کد خبر : 1686642 | 10 خرداد 1399 ساعت 11:10 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

معارفه سرپرست جدید و خداحافظی رییس بازنشسته

پورعلی فرد: باید 10 سال قبل از بدنسازی می رفتم

مراسم تودیع و معارفه رییس قبلی و سرپرست جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

پورعلی فرد: باید 10 سال قبل از بدنسازی می رفتم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه وزارت ورزش تصمیم گرفت به دلیل بازنشستگی ناصر پورعلی فرد، رییس فدراسیون بدنسازی و پروش اندام سرپرست جدید برای این فدراسیون انتخاب کند، امروز مراسم تودیع او و معارفه محمدتقی امیری خراسانی در محل فدراسیون و با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد.


مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش در این مراسم گفت: پورعلی فرد زحمات زیادی کشید و امروز هم بعد از 35، 36 سال به افتخار بازنشستگی نائل آمد. این جابجایی به خاطر رعایت قانون و بازنشستگی آقای پورعلی فرد رخ داد. امیدوارم همه ما بتوانیم مثل او عاقبت بخیر شویم و مسیر پر پیچ و خمی که در پیش داریم را به سلامت طی کنیم.


ناصر پورعلی فرد هم که 13 سال رییس فدراسیون بدنسازی بود، در این مراسم گفت: حس می کنم امروز به آزادی رسیدم. باید 10 سال قبل می رفتم؛ موقعی که این تصمیم را گرفته بودم، اما نشد.


همچنین امیری خراسانی در روز معارفه خود به عنوان سرپرست فدراسیون پرورش اندام گفت: سعی می کنم از نظرات و تجربیات آقای پورعلی فرد استفاده کنم. به شما و همکارانتان در فدراسیون خداقوت می گویم. مهمترین موضوع برای ما در این فدراسیون، آماده سازی فضا برای برگزاری یک مجمع خوب خواهد بود. امیدوارم افرادی که از جنس خود این رشته هستند، در فضایی عادلانه بتوانند حضور پیدا کنند و دغدغه های این رشته ورزشی خاص را برطرف کنند. من نماینده وزارت ورزش هستم و وابسته به کسی نیستم.

دیدگاه‌ها