کد خبر : 1686654 | 10 خرداد 1399 ساعت 12:05 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستین: پنج تعویض مجاز بیشتر به ضرر بارسا است

کیکه ستین سرمربی بارسلونا می‌گوید مجاز بودن پنج تعویض در هر بازی به ضرر بارسا خواهد بود.

ستین: پنج تعویض مجاز بیشتر به ضرر بارسا است

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین سرمربی بارسلونا می‌گوید قواعد جدیدی که به تیمها امکان می‌دهد در هر بازی به جای سه تعویض، پنج تعویض انجام دهند به ضرر تیم او خواهد بود.

 

درحالیکه لیگهای فوتبال و از جمله لالیگا بعد از نزدیک به دو ماه وقفه در انتظار شروع مجدد فصل هستند، بر اساس اعلام برد بین‌المللی فوتبال تیمها در این دوره پساکرونا مجاز هستند در هر بازی به جای سه تعویض از پنج تعویض استفاده کنند. این قاعده تا پایان فصل جاری برقرار خواهد بود.

 

1499812

 

ستین می‌گوید این تغییر به ضرر بارسا خواهد بود چرا که به حریفانش امکان می‌دهد در اواخر بازی بازیکنان بیشتری به میدان بفرستند درحالیکه بارسلونا به دلیل آمادگی جسمانی بازیکنانش از اول نیازمند چنین ارفاقی نبوده است.

 

سرمربی بارسا در این باره گفت:" این قانون بیشتر از آنکه به نفع‌مان باشد به ضررمان است. نتیجه خیلی از بازی‌ها در دقایق آخر مشخص می‌شود و با این تغییر قانون، حریفان ما می‌توانند در فاز نهایی بازیکنان تازه‌نفس به میدان بفرستند. درحالیکه ما در شرایط عادی سعی می‌کنیم در اواخر بازی از خستگی آنها استفاده کنیم".

 

ستین در ادامه گفت:" ما سخت در حال تلاش هستیم. فکر می‌کردیم برای تمرین گروهی زمان بیشتری خواهیم داشت. در این مدت نمی‌توانستیم برای مرور تاکتیکی با هم در اتاق ویدیو حضور داشته باشیم. این برای ما خیلی مهم است و جای خالی‌اش را احساس می‌کنیم. البته این استراحت باعث شده بازیکنان ما از نظر روحی آماده‌تر شوند و استرس کمتری داشته باشند".

 

 

دیدگاه‌ها