کد خبر : 1686732 | 10 خرداد 1399 ساعت 16:51 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: اگر همسرم در خانه نبود، الان مرده بودم

رونالد کومان می گوید به لطف حضور همسرش در خانه و تماس او با اورژانس، از مرگ نجات پیدا کرد.

کومان: اگر همسرم در خانه نبود، الان مرده بودم

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند سه هفته پیش به دلیل ناراحتی قلبی به بیمارستان منتقل شد و سپس تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت. همه چیز خوب پیش رفت و کومان یک هفته بعد از بیمارستان مرخص شد.

 رسانه‌های هلند اعلام کرده بودند رونالد کومان که در خیابانهای شهر آمستردام مشغول دوچرخه‌سواری بوده، به دلیل درد شدید در ناحیه قفسه سینه به بیمارستان منتقل شده و آنجا تحت عمل جراحی قلب قرار می‌گیرد.

 

 

1494422

 

 

کومان در مصاحبه جدید خود گفت که بسیار خوش شانس بوده که جانش را از دست نداده است.

او به "RTL Beau" گفت:« حمله قلبی به من دست داد و فورا به بیمارستان منتقل شدم. یکی از عروق قلبی من مسدود و دیگری بسیار تنگ شده بود. به کمک دو استنتی که پزشکان در سرخرگ من گذاشتند، وضعیتم به حالت عادی برگشت. بعدا فهمیدم که تا چه اندازه خوش شانس بوده ام؛ چون واقعا فاصله ای با مرگ نداشتم.»

 

کومان ادامه داد:« پدرم در سن 75 سالگی به دلیل سکته قلبی جانش را از دست داد و این در خانواده ما ارثی است. روز حادثه من 96 کیلومتر با یکی از دوستانم دوچرخه سواری کرده بودم و وقتی به خانه رسیدم، بی نهایت خسته بودم. به یکباره درد شدیدی در قفسه سینه ام احساس کردم. شروع کردم به عرق کردن و رنگ بدنم سفید شد. خوش شانس بودم که همسرم در خانه بود و بلافاصله با اورژانس تماس گرفت. اگر او در خانه نبود، مرگم حتمی بود.»

 

 

 

1456942

دیدگاه‌ها