کد خبر : 1686746 | 10 خرداد 1399 ساعت 17:53 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم آرسنال و عدم تمایل برای انتقال به اینتر

اکیپ مدعی شد که الکساندر لاکازت هیچ علاقه‌ای برای جدایی از آرسنال و پیوستن به اینتر ندارد.

مهاجم آرسنال و عدم تمایل برای انتقال به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود که لائوتارو مارتینز در نقل و انتقالات پیش رو از اینتر جدا خواهد شد و راهی بارسلونا می شود. بنابراین و در صورت رخ دادن چنین اتفاقی نراتزوری باید یک جانشین مطمئن برای مهاجم آرژانتینی خود جذب کند که در این بین نام گزینه های زیادی مطرح شده است.

 

طی هفته های گذشته گفته شد که اینتر در صورت جدایی لائوتارو مارتینز برای جذب مهاجم فرانسوی آرسنال یعنی الکساندر لاکازت اقدام خواهد کرد. لاکازت که در سال ۲۰۱۷ با قراردادی به ارزش ۵۳ میلیون یورو از لیون به جمع توپچی ها اضافه شد، این هفته ۲۹ ساله شده است.

 

 

1427138

 

 

ستاره فرانسوی در این فصل ۲۶ بازی برای آرسنال انجام داده و موفق به ثبت آمار ۹ گل و ۳ پاس گل شده است. با این حال بعد از روی کار آمدن میکل آرتتا او اکثر بازی‌های تیم لندنی را به عنوان نیمکت‌نشین آغاز کرده است. با این حال اما اکیپ مدعی شده با وجود نیمکت نشینی و صحبت های مطرح شده درباره اش، او علاقه ای برای پیوستن به نراتزوری ندارد.

 

در صورت عدم رضایت لاکازت برای پیوستن به اینتر، مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن یعنی ادینسون کاوانی دیگر گزینه سران این تیم برای تقویت خط حمله به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها