کد خبر : 1686782 | 10 خرداد 1399 ساعت 20:26 | 172.6K بازدید | 9 دیدگاه

این دو نفر فرسنگ ها با هم فاصله دارند؛

پاسخ جنجالی مجری معروف به سوال "مسی یا رونالدو؟"

گری لینکر، مجری معروف انگلیسی، در مصاحبه‌ای مقایسه جالبی بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو انجام داد.

پاسخ جنجالی مجری معروف به سوال "مسی یا رونالدو؟"

به گزارش "ورزش سه"، بدون هیچ شکی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکنان نسل خود بوده اند و قطعاً می توان از آنها به عنوان دو تن از شکوهمند ترین بازیکنان تاریخ فوتبال یاد کرد چراکه در ۱۲ سال اخیر ۱۱ جایزه توپ طلا به این دو نفر اختصاص یافته است.

 

 

1499263

 

 

لیونل مسی که تمام دوران فوتبال خود را در بارسلونا سپری کرده، در سال ۲۰۱۹ ششمین توپ طلای خود را به دست آورد تا از این حیث رکورددار شود. از طرفی با وجود نزدیک شدن به سن ۳۳ سالگی هیچ افتی در عملکرد این فوق ستاره آرژانتینی مشاهده نمی شود.

 

از طرف دیگر کریستیانو رونالدو که حالا ۳۵ ساله شده موفقیت های شگفت انگیزی را در سه باشگاه منچستر یونایتد، رئال مادرید و حالا یوونتوس به دست آورده است. رونالدو نیز همچون مسی با وجود بالا رفتن سن بازیکن تاثیر گذار و تعیین کننده ای به حساب می آید.

 

 

1497419

 

 

با وجود تمام مقایسه هایی که طی این مدت بین مسی و رونالدو مطرح بوده اما ستاره سابق بارسلونا و یکی از معروف ترین مجریان حال حاضر دنیا یعنی گری لینه کر معتقد است که مسی فاصله بسیار زیادی با کریس رونالدو دارد.

 

لینه کر در مصاحبه‌ای پیرامون مقایسه این دو بازیکن گفت: " مردم به هر لحاظ در زندگی خود دید دوگانه دارند که بحث بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز یکی از آن ها به حساب می‌آید. معمولاً انتخاب کردن یکی از بین دو نفر به این موضوع بستگی دارد که شما هوادار کدام یک از تیم های بارسلونا، رئال مادرید و یا یوونتوس باشید. البته فکر می‌کنم که هیچ مشکلی هم در این موضوع وجود ندارد و قطعا آن را درک خواهم کرد.

 

من یکی از طرفداران مهم کریستیانو رونالدو به حساب می‌آیم اما نباید در مورد اینکه چه کسی جز مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است خیلی بحث و صحبت کنیم. البته این نظر من است و فکر می‌کنم که هیچ رقابت تنگاتنگ و نزدیکی بین این دو نفر وجود ندارد"

 

لینه کر در ادامه گفت: " به طور قطع لیونل مسی در بارسلونا و در چند مقطع کنار تیم های متشکل از بازیکنان مختلف بازی کرده اما چیز جالب درباره او این است که آمارش در همه مواقع فوق العاده و شگفت انگیز بوده است. بارها شده که او منتقدانش را دعوت به سکوت کرده است و باعث شده که آنها به اشتباه خود پی ببرند. طی فصول گذشته از قدرت بارسلونا کاسته شده اما با این وجود هیچ تغییری در درخشش مسی ایجاد نشده است.

 

 

1499940

 

 

در فوتبال روز دنیا بسیار دشوار است که یک بازیکن با سطح مسی در یک باشگاه باقی بماند. این در حالی است که او از ۱۳ سالگی به اسپانیا سفر کرده و هنوز هم در آنجا باقی مانده است. با این حال در صورتی که او از این تیم به هر دلیلی جدا می‌شد، قطعاً بسیاری او را بی تعصب خطاب می‌کردند."

دیدگاه‌ها