کد خبر : 1686863 | 11 خرداد 1399 ساعت 10:30 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

رکورد پشت رکورد؛ بایرن مونیخ فقط می‌تازد

بایرن مونیخ در حالی به سمت کسب هشتمین قهرمانی پیاپی خود در بوندس‌لیگا حرکات می‌کند در این مسیر در حال شکستن رکوردهایی پیاپی است.

رکورد پشت رکورد؛ بایرن مونیخ فقط می‌تازد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در خانه خود میزبان دوسلدورف بود و با پیروزی قاطع 5-0 مقابل این تیم در هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا با 67 امتیاز در صدر ایستاد و اختلاف امتیازش با دورتموند را موقتا به 10 امتیاز افزایش داد.

 

1499962

 

درحالیکه بایرن مونیخ این روزها متقدرانه برای کسب هشتمین قهرمانی پیاپی خود در بوندس‌لیگا گام برمی‌دارد چه به صورت تیمی و چه به صورت انفرادی توسط بازیکنانش، در حال شکستن رکوردهای پیاپی است. بازی دیشب مقابل دوسلدورف هم با ثبت چند رکورد همراه بود.

 

اولین نکته جالب توجه در بازی دیشب این بود که گلهای چهارم و پنجم بایرن، به ترتیب توسط لواندوفسکی و آلفونسو دیویس به صورت لایی به ثمر رسید و توپ با عبور از لای پای دروازه‌بان دوسلدورف به تور دروازه این تیم چسبید.

 

1500003

 

یکی از رکوردهایی که توسط باواریایی‌ها در بازی دیشب شکسته شد رکورد گلزنی یک بازیکن در یک فصل بود. دو گل رابرت لواندوفسکی گلهای بیست و هشتم و بیست و نهم او در این فصل با پیراهن بایرن مونیخ بود. پیش از او آخرین بار گرد مولر ستاره افسانه‌ای بایرن در فصل 1971-1972  توانسته بود به چنین آماری دست پیدا کند.

 

اما پنج گل بایرن مونیخ باعث شد یک رکورد مهم دیگر هم توسط این تیم شکسته شود. بایرن مونیخ با این پنج گل تعداد گلهای زده خود در این فصل را به عدد 86 رساند. رکورد قبلی بیشترین تعداد گل زده در یک فصل در تاریخ بوندس‌لیگا در فصل 1973-1974 توسط همین بایرن ثبت شده بود و شاگردان هانسی فلیک دیشب توانستند رکورد تیم خودشان را بشکنند.

 

 

دیدگاه‌ها