کد خبر : 1686869 | 11 خرداد 1399 ساعت 11:10 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی کاراگر

سیتی با گواردیولا امسال قهرمان اروپا می‌شود

جیمی کاراگر ستاره سابق باشگاه لیورپول می‌گوید منچسترسیتی امسال می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود و استحقاق چنین موفقیتی را دارد.

سیتی با گواردیولا امسال قهرمان اروپا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول که به عنوان کارشناس فوتبال با رسانه‌های این کشور همکاری می‌کند می‌گوید اطمینان دارد منچسترسیتی امسال می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود.

 

درحالیکه این روزها همه نگاه‌ها به لیگ برتر انگلیس و احتمال بالای قهرمانی لیورپول بعد از سی سال در این لیگ معطوف شده ولی کاراگر می‌گوید نباید از احتمال قهرمانی مهم سیتی در لیگ قهرمانان چشم‌پوشی کرد.

 

1500017

 

کاراگر به روزنامه تلگراف گفت:" من در لیگ قهرمانان تیمی نمی‌بینم که بهتر از سیتی باشد. تیمهایی که الان در رقابتها مانده‌اند هیچکدام نه به پای سیتی می‌رسند و نه حتی به پای لیورپول و تاتنهام. دو تیم انگلیسی‌ای که اگر در دو سال گذشته نبودند سیتی زودتر توانسته بود قهرمان اروپا شود".

 

1500016

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت:" پاری سن ژرمن، بارسلونا و بایرن مونیخ بزرگترین تهدیدها هستند هر چند بارسا هنوز برای عبور از ناپولی کار سختی در پیش دارد و بایرن هم برای رسیدن به یک‌چهارم باید از سد چلسی عبور کند. پاری سن ژرمن به دلیل اینکه لیگ فرانسه تعطیل شده با یک نکته منفی بزرگ مواجه خواهد شد چون از کوران مسابقات دور خواهد ماند. بارسا هم دیگر آن تیم ترسناک گذشته نیست و حذف‌های اخیر آنها مقابل رم و لیورپول این را نشان داده. به این ترتیب، تیم گواردیولا به نظر من قوی‌ترین تیمی است که در حال حاضر در چمپیونزلیگ حضور دارد".

 

 

دیدگاه‌ها