کد خبر : 1686904 | 11 خرداد 1399 ساعت 13:03 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری پرسپولیس برای پرونده جنجالی استوکس

باشگاه پرسپولیس امیدوار است با توجه به نامه‌نگاری‌های صورت گرفته با مهاجم ایرلندی‌اش، بتواند علیه او در فیفا حکم بگیرد.

امیدواری پرسپولیس برای پرونده جنجالی استوکس

به گزارش"ورزش سه"، بعد از بازی با الشارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان، آنتونی استوکس به بهانه ملاقات با خانواده‌اش استارت بی انضباطی در این تیم را زد. او علیرغم وعده‌ای که داده بود بعد از دو روز مرخصی به اردوی تیمش اضافه نشد تا تمرینات این تیم پیش از دیدار برابر سپاهان و بعد از آن شهرخودرو را از دست بدهد. موضوعی که در نهایت ابتدا با سپردن او به کمیته انضباطی باشگاه از سوی یحیی گل محمدی همراه شد و در ادامه نیز بخش بین الملل این باشگاه مراحل نامه نگاری با این بازیکن و مدیربرنامه‌اش را در دستور کار قرار داد.

 

استوکس که در نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی 250هزار دلاری و پیش پرداخت 150هزار دلاری رضایت به عقد قرارداد با پرسپولیس داده بود، در ابتدا اما مدعی شد به دلیل شیوع کرونا و نبود پرواز به تهران قادر به حضور در ایران نیست. او در ادامه راهی کشورش شد و در دور جدید تمرینات سرخپوشان نیز حضور نیافت تا روز گذشته خواجه وند از فسخ قرارداد او بعد از شکایت به فیفا خبر دهد.

 

اکنون هواداران پرسپولیس امیدوارند با توجه به هزینه نزدیک به 2 میلیاردی و اندی برای این مهاجم ایرلندی، باشگاه موفق شود با وعده مدیران پیشین در خصوص قرار داشتن بندهایی محکم در قرارداد با استوکس، او را محکوم کرده و غرامت نیز دریافت کند. اتفاقی که بعد از پرونده‌های متوالی علیه این باشگاه در صورتی که منتهی به پیروزی این باشگاه شود، یک اتفاق مثبت تلقی خواهد شد. البته اگر استوکس و وکیل این بازیکن با سود بردن از راهکارهایی که شیوع کرونا در راس آن خواهد بود موفق به بستن این پرونده نشوند!

دیدگاه‌ها