کد خبر : 1686989 | 11 خرداد 1399 ساعت 18:56 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

پائولینیو:

رینیر در رئال تبدیل به یک ستاره خواهد شد

مهاجم لورکوزن که از کودکی با رینیر ژسوس خرید جدید رئال، دوست صمیمی است، به ستایش از او پرداخت.

رینیر در رئال تبدیل به یک ستاره خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مدتی است سیاستی را دنبال می‌کند که اساس آن بر خرید استعدادهای جوان قبل از اینکه قیمت آنها سر به فلک کشیده و از 100 میلیون یورو فراتر برود، استوار است. نگاه رئال در اجرای این سیاست به خصوص به کشور پراستعداد برزیل دوخته شده است.

رئالی‌ها پیش از این وینیسیوس جونیور، متولد سال 2000 و رودریگو گوئس، متولد سال 2001 را جذب کرده بودند و از ژانویه گذشته یک جوان برزیلی دیگر را در ترکیب خود می‌بینند: رینیر ژسوس برزیلی که متولد سال 2002 است.

 

 

1492880

 

 

رینیر طبق توافق قبلی، قرار بود برای تیم دوم رئال(کاستیا) در نیم فصل دوم بازی کند. او چند بازی نیز در ترکیب کاستیا حضور داشت و یک گل هم به ثمر رساند ولی شیوع کرونا باعث تعطیلی تمام رقابت های فوتبالی شد.

پس از لغو بازی های دسته سوم فوتبال اسپانیا، گفته می شود زین الدین زیدان از رینیر خواسته تا در تمرینات تیم اول باشگاه شرکت کند. به این ترتیب او شاید در 11 هفته باقیمانده لالیگا که قرار است از 23 خرداد از سر گرفته شود، بتواند برای کهکشانی ها به میدان برود.

 

 

1479093

 

 

پائولینیو ستاره برزیلی لوزکوزن مطمئن است که رینیر می تواند در رئال به بازیکنی بزرگ تبدیل شود. او که دوست صمیمی رینیر است، به آاس گفت:« با توجه به شناختی که از استعداد و توانایی های رینیر دارم، باید با اطمینان بگویم که او کارهای بزرگی در رئال انجام خواهد داد. رینیر خریدی فوق العاده برای رئال است. او می تواند تبدیل به بازیکنی بزرگ شود و این را از ته قلب می گویم.»

 

پائولینیو ادامه داد:« از روند انتقال او بی اطلاعم ولی مدت ها در مورد پیوستن او به رئال صحبت می شد. وقتی انتقالش نهایی شد، بسیار خوشحال شدم. رئال باشگاهی بسیار بزرگ است و بازی برای این تیم برای هر فوتبالیستی می تواند یک افتخار باشد. از کودکی یکدیگر را می شناسیم و در واسکودوگاما فوتسال بازی می کردیم. من دو سال از رینیر بزرگترم و هنوز دوستانی صمیمی هستیم. در تیم ملی جوانان نیز باهم بازی کرده ایم.»

 

 

دیدگاه‌ها