کد خبر : 1687001 | 11 خرداد 1399 ساعت 19:52 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

در پرونده استوکس احتیاط کردیم؛

خواجه‌وند: پرسپولیس دنبال خریدن وقت نیست

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره روند پرداخت مطالبات باشگاه شهرخودرو ارائه داد.

خواجه‌وند: پرسپولیس دنبال خریدن وقت نیست

به گزارش "ورزش سه"، مهدی خواجه‌وند بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: درباره موضوعی که بخاطر چک رضایت‌نامه‌ی آقای گل‌محمدی به شهرخودرو پیش آمد، امروز باشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد و آقای رسول‌پناه نیز توضیحات تکمیلی و تفسیری را ارائه دادند که ایراد شکلی وجود داشت.

 

او ادامه داد: با توجه به اینکه صورت‌جلسه‌ای که تنظیم شده، فاقد امضاهای لازم بود، مشکلاتی به وجود آمد چون اساسنامه شرکت و باشگاه پرسپولیس تعریف کرده که اسناد تعهدآور به چه صورت باید صادر شود؛ آنجا یک ایراد شکلی وجود داشت که استعلام‌های لازم را انجام دادیم.

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس یادآور شد: اسناد تعهدآور باشگاه، به موجب اساسنامه باید به امضای سرپرست، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره می‌رسد که این کار صورت نگرفته بود. گاهی اوقات این مسائلِ شکلی جا می‌ماند، اما امروز آقای رسول‌پناه توضیح دادند که در ماهیت امر در خصوص اصل موضوع، بحثی وجود ندارد و پرسپولیس پول باشگاه شهرخودرو را پرداخت می‌کند.

 

خاجه‌وند درباره اینکه گفته می‌شود این مباحث برای خریدن وقت در پرداخت ۶ میلیارد تومان پول رضایت‌نامه گل‌محمدی بوده است، ابراز کرد: خیر؛ این مسائل ارتباطی با یکدیگر ندارد. بحث آماده بودن یا نبودن پول یک چیز دیگری است که در ماهیت آن مشکلی وجود ندارد.

 

او در خصوص اینکه بحث گرفتن غرامت پرسپولیس از استوکس قطعی شده است یا خیر، عنوان کرد: در قرارداد ما با بازیکن که پیروز شدن یا بازنده شدن باشگاه وجود ندارد، اما به مسائلی که فکر می‌کردیم باید احتیاط شود، آن کارها را انجام دادیم و رسیدگی‌های لازم را داشته‌ایم؛ ضمن اینکه نامه‌هایی که باید ارسال می‌شد را فرستادیم و نهایتا منجر به نامه‌ی آخری شد که فسخ قراراداد بود.

دیدگاه‌ها