کد خبر : 1687033 | 11 خرداد 1399 ساعت 22:21 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

عقده گشایی دورتموند مقابل تیم ته جدولی!

دورتموند با غلبه بر پادربورن فاصله ای را با صدر جدول به هفت امتیاز کاهش داد.

عقده گشایی دورتموند مقابل تیم ته جدولی!


به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که هفته گذشته با شکست مقابل بایرن مونیخ با فتح این فصل بوندسلیگا فاصله گرفته بود، امشب در خانه پادربورن ته جدولی با نتیجه 1-6 به برتری دست یافت تا هفته های آتی فصل با جذابیت دنبال شود. جالب اینجاست هر هفت گل این دیدار در نیمه دوم به ثمر رسید.

 

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی می توانست توسط تورگان هازارد به گل دست یابد، اما ضربه او از زاویه بسته سمت راست با مهار دروازه بان پادربورن همراه شد. در دقیقه 26 گریرو تا آستانه باز کردن دروازه پادربورن پیش رفت، اما ضربه او در محوطه در آستانه ورود به دروازه توسط دراگر، مدافع پادربورن دفع شد.

 

در اواخر نبمه اول و روی ارسال زمینی و تماشایی اشرف حکیمی از سمت راست، برانت در محوطه جریمه صاحب موقعیت بسیار خوبی شد، اما ضربه او از بالای دروازه پادربورن به بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

در همان ابتدای نیمه دوم و روی ارسال زمینی سانچو، دورتموند تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه هازارد در دهانه دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

1500191

 

اما حملات دورتموند نتیجه داد و این تیم در دقیقه 55 به گل اول رسید. روی پاس امره جان از سمت چپ، توپ بعد از دفع مدافعان پادربورن در مقابل دروازه به تورگان هازارد رسید و او به راحتی موفق به گلزنی شد.

 

اما سه دقیقه بعد دورتموند به گل دوم هم دست یافت. برانت در دهانه دروازه پاس فوق العاده ای را برابر سانچو فراهم کرد تا او نیز به سادگی دروازه پادربورن را باز کند.

 

اما حریف خیلی زود در صدد جبران برآمد. در دقیقه 69 پادربورن روی هند امره جان صاحب یک ضربه پنالتی شد که هونمیر آن را تبدیل به گل کرد و اختلاف به حداقل رسید.

 

اما دورتموند خیلی زود گل سوم را به ثمر رساند. ارسال زمینی گریررو از سمت چپ درون محوطه به سانچو رسید و او با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، گل سوم را نیز به ثمر رساند.

 

1500193

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 85 و روی پاس اشملزر، اشرف حکیمی ستاره مراکشی دورتموند در سمت راست محوطه صاحب توپ شد و با یک ضربه زمینی و دقیق زننده گل چهارم تیمش لقب گرفت.

 

در دقیقه 89 و روی پاس زمینی اکسل ویتسل، اشملرز در دهانه دروازه و به راحتی موفق به گلزنی شد. دو دقیقه بعد این بار جیدون سانچو در موقعیتی تک به تک موفق به گلزنی شد تا در نهایت دورتموند با نتیجه 1-6 پادربورن را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها