کد خبر : 1687063 | 12 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

جیدون سانچو: باید برای عدالت بجنگیم

جیدون سانچو ستاره دورتموند که بعد از هت‌تریک در بازی دیروز دورتموند به جرج فلوید ادای احترام کرده بود درباره این اقدام خود صحبت کرد.

جیدون سانچو: باید برای عدالت بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو پدیده انگلیسی دورتموند بعد از درخشش و هت‌تریک کردن در جریان پیروزی 6-1 دورتموند مقابل پادربورن در زمان خوشحالی بعد از گل دست به اقدامی سیاسی زد که همه توجه‌ها را به دنیای بیرون از فوتبال و مساله ناآرامی‌های اخیر در آمریکا متعاقب کشته شدن جرج فلوید در این کشور معطوف کرد.

 

1500243

 

سانچو در پایان بازی در توییتر خود از اقدامش در ادای احترام به جرج فلوید به عنوان تلاشی برای مبارزه در راستای عدالت یاد کرد و گفت با اینکه این هت‌تریک، اولین هت‌تریک او در دوران حرفه‌ایش بوده ولی مساله مرگ جرج فلوید آن را برایش به تجربه‌ای تلخ و شیرین تبدیل کرده است.

 

سانچو بعد از اولین گل خود در بازی دیروز تی‌شرتی را در زیر پیراهنش به نمایش گذاشت که روی آن نوشته شده بود" عدالت برای جرج فلوید". همان مردی که روز دوشنبه توسط پلیس آمریکا کشته شده بود و به ناآرامی‌های زیادی در این کشور دامن زد.

 

1500242

 

سانچو که به دلیل این اقدام از داور کارت زرد گرفت بعد از بازی در توییتر خود نوشت:" ما باید همه ما هم متحد شویم و برای عدالت بجنگیم. ما با هم قوی‌تر هستیم. عدالت برای جرج فلوید".

 

 

دیدگاه‌ها