کد خبر : 1687068 | 12 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید والنسیا از گاسپرینی: چرا به مستایا آمدی؟

باشگاه والنسیا از سرمربی آتالانتا که اعتراف کرده بود در دیدار مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان درحالیکه کرونا داشته حضور پیدا کرده، به شدت انتقاد کرد.

انتقاد شدید والنسیا از گاسپرینی: چرا به مستایا آمدی؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه والنسیا بعد از آنکه جیان‌پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا اعتراف کرد در زمان برگزاری دیدار برگشت دو تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، که به میزبانی والنسیا برگزار شد، درحالیکه به ویروس کرونا مبتلا بوده در این بازی حضور پیدا کرده، به شدت از او انتقاد کرد.

 

1500252

 

گاسپرینی در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت گفته بود پیش از آن بازی در روز 10 مارس، بیمار بوده و می‌ترسیده ولی با اینحال روی نیمکت نشسته و تیمش را هدایت کرده. آتالانتا آن بازی را 4-3 برد و رویهم‌رفته با پیروزی 8-4 راهی مرحله بعدی شد. تستهای اخیر نشان داده در خون گاسپرینی آنتی‌بادی‌های ویروس کرونا وجود دارد یعنی او قبلا به این ویروس مبتلا شده است.

 

1500254

 

والنسیا با انتقاد شدید از گاسپرینی در بیانیه‌ای اعلام کرد:" با توجه به اظهارات سرمربی آتالانتا گاسپرینی که در رسانه‌های ایتالیایی منعکس شده، باشگاه والنسیا تعجب شدید خود را از این بابت اعلام می‌کند که سرمربی تیمی که در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارد، چه روز قبل از بازی با ما در مستایا و چه روز خود بازی می‌فهمد به علائمی دچار است که به احتمال قریب به یقین نشان دهنده ابتلا به کرونا است و بدون اینکه اقدامی کند، تعداد افراد زیادی را به خطر می‌اندازد".

 

در ادامه بیانیه باشگاه والنسیا چنین آمده:" البته شایان ذکر است که آن بازی پشت درهای بسته و با رعایت شدید تهمیدات بهداشتی و ایمنی برگزار شد تا ریسک گسترش ویروس کرونا به حداقل برسد".

 

 

دیدگاه‌ها