کد خبر : 1687072 | 12 خرداد 1399 ساعت 10:14 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

کل‌کل در فوتبال مصر؛ در حد پرسپولیس - استقلال! (عکس)

باشگاه الزمالک ادعا می‌کند که برترین باشگاه قرن در قاره آفریقاست و این لقب نباید از سوی کنفدراسیون فوتبال این قاره به باشگاه الاهلی داده می‌شد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش کنفدراسیون فوتبال آفریقا عنوان «بهترین باشگاه قرن» را به الاهلی مصر اختصاص داد که این موضوع با استقبال طرفداران این باشگاه مواجه شد. اما تیم رقیب الاهلی یعنی الزمالک واکنش تندی در سطح مدیریت و همچنین هواداران نسبت به این موضوع داشت و آن را «غیر عادلانه» قلمداد کرد، تا جایی که مدیران این باشگاه با ارسال بیانیه ای به CAF نارضایتی خود را اعلام کردند.

 

مرتضی منصور در این نامه نوشت: «روی لوگوی باشگاه ما واژه CAF به نشانه احترام نسبت به کنفدراسیون فوتبال آفریقا قرار داشت اما حالا احترام متقابل را دریافت نکرده‌ایم و دستاوردها و جام های خود را به نمایش خواهیم گذاشت». بعد از آن بود که باشگاه الاهلی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد که به 9 قهرمانی قاره ای این تیم در قرن 21 اشاره داشت. همچنین روی لوگوی رسمی و همیشگی الاهلی 8 ستاره به نشانه هشت قهرمانی در لیگ قهرمانان آفریقا و 4 ستاره به نشانه جام برندگان آفریقا دیده می‌شود.

 

در ادامه این نامه آمده: «هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه الزمالک به دنبال این است که از حق طرفدارانش دفاع کند و ما اجازه نمی‌دهیم لقبی که در اختیار ماست، به تیم دیگری برسد. زیرا تیم ما بیشتر از هر تیم دیگری قهرمان آفریقا شده است» البته این پایان کار نبود و حالا در سر در باشگاه الزمالک بنر جدیدی دیده می‌شود که کری خوانی نسبت به تیم الاهلی و همچنین کنایه به کنفدراسیون فوتبال آفریقا را به اوج خود رسانده است.

 

روی بنر جدیدی که باشگاه الزمالک زده نوشته شده: باشگاه الزمالک، با 9 قهرمانی، باشگاه قرن است، نه تیمی که با تعارف 7 قهرمانی به دست آورده! در حالی که کری خوانی بین این دو باشگاه به اوج خود رسیده، کنفدراسیون فوتبال آفریقا نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که چنین عنوانی به خاطر کسب بیشترین امتیاز در مسابقات قاره ای قرن 21 به باشگاه الاهلی نسبت داده شده.

 

دو تیم مصری الاهلی و الزمالک جزو پرطرفدارترین تیم های فوتبال آفریقا و حتی جهان هستند که کری خوانی عجیبی بین طرفدارانشان برقرار است و حالا به رده مدیریتی هم رسیده است.

 

1500258

دیدگاه‌ها