کد خبر : 1687074 | 12 خرداد 1399 ساعت 10:17 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی از بین ستاره های انتخاب می کند

هافبک مراکشی جانشین فابیان در السد می شود

خبرهای زیادی در رسانه های ترکیه ای از احتمال انتقال یونس بلهنده بازیکن مراکشی گالاتاسرای به باشگاه السد قطر به گوش می رسد.

هافبک مراکشی جانشین فابیان در السد می شود

به گزارش" ورزش سه" به نقل از الوطن قطر ، گزارش ها حاکی است که این بازیکن قرار است جانشین مارکو فابیان هافبک تهاجمی مکزیکی السد شود که قراردادش در پایان فصل جاری به اتمام می رسد. یه نظر می رسد فابیان در آخر فصل از السد جدا شده و جای خود را به یک بازیکن خارجی دیگر خواهد داد.


برای تابستان نام ستاره های بزرگی برای پیوستن به السد شنیده می شود که مهمترین آن ها مسعوت اوزیل ستاره آلمانی آرسنال و داوید سیلوا ستاره اسپانیایی منچستر سیتی هستند و اخیرا نام یونس بلهنده بازیکن مراکشی نیز برای پیوستن به السد به گوش می رسد.


براساس گزارشی که وبسایت فوتوماک ترکیه منتشر کرده پیشنهادی به مبلغ 4 میلیون یورو برای جذب این بازیکن از سوی السد ارائه شده ست. همچنین در صورت کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا قرارداد این بازیکن افزایش پیدا خواهد کرد. البته تا این لحظه هیچ اتفاق رسمی نیفتاده است و تنها مذاکرات غیررسمی وجود داشته است. گزارش این سایت حاکی است که مدیربرنامه های بلهنده با دو باشگاه قطری دیدار کرده و به نظر می رسد فرصت بسیار خوبی برای حضور این بازیکن در لیگ ستارگان قطر به وجود آمده است.


شایان ذکر است که السد به دنبال تقویت تیم خود در فصل جدید رقابت ها است چرا که قرارداد زوج خط میانی این تیم یعنی فابیان و گابی به پایان می رسد و نام های مطرحی به ژاوی برای جایگزینی آن ها معرفی شده اند. شکی نیست که السد به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است چرا که آن ها آخرین بار در سال 2011 بود که توانستند به این عنوان دست پیدا کنند. شاید این موضوع باعث شود که شاهد حضور ستاره های بزرگی در فصل جدید با پیراهن السد باشیم تیمی که در سال های گذشته ستاره های مطرحی چون ژاوی ، گابی و چند بازیکن مطرح بین المللی دیگر را در اختیار داشته است.

دیدگاه‌ها