کد خبر : 1687075 | 12 خرداد 1399 ساعت 10:26 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

هادی: اولویتم المپیک است؛ بعدا می توانم رییس شوم

انصراف سنگین وزن کشتی از ورود به انتخابات

ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد گفت: فکر می کردم می توانم همزمان کشتی بگیرم و رییس هیات کشتی آذربایجان شرقی هم باشم.

انصراف سنگین وزن کشتی از ورود به انتخابات

به گزارش "ورزش سه"، پرویز هادی که بعد از کسب مدال برنز مسابقات جهانی 2018، در سال 2019 به دلیل مصدومیت رقابت های جهانی نورسلطان را از دست داد، همچنان یکی از شانس های جدی برای حضور در المپیک است. این ملی پوش سنگین وزن اخیرا اما با ثبت نام در انتخابات هیات کشتی آذربایجان شرقی همه را شگفت زده کرد؛ اقدامی با انتقاد مدیر تیم های ملی کشتی آزاد هم همراه بوده است.


عضو تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با فدراسیون کشتی در این باره گفت: چندین سال است که زحمات زیادی را در اردوهای تیم ملی متحمل شده ام و اولویت اول زندگی و کار من حضور در المپیک است.


وی در مورد کاندیدا شدنش برای تصدی پست ریاست هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی گفت: به اصرار جامعه کشتی آذربایجان شرقی این کار را کردم و همان موقع هم گفتم که می خواهم در المپیک کشتی بگیرم و بعد از المپیک نیز به احتمال زیاد کشتی خواهم گرفت. اما فکر می کردم که می توانم به طور همزمان این دو کار را انجام دهم.


هادی ادامه داد: با توجه به نظر کادرفنی که اولویت را برای من حضور در تیم ملی می داند و خود من نیز اولویت اولم حضور در المپیک است، از حضور در هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی انصراف می دهم. انشاء اله در آینده در خدمت کشتی آذربایجان شرقی خواهم بود و در حال حاضر نیز عزیزانی هستند که بتوانند کار را جلو ببرند.


سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد در پایان گفت: همیشه تابع نظر کادر فنی و فدراسیون کشتی بوده ام و نهایت سعی و تلاش خود را خواهم کرد که بعنوان نماینده کشورمان در المپیک پیش رو حضور پیدا کنم.

دیدگاه‌ها