کد خبر : 1687094 | 12 خرداد 1399 ساعت 12:16 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

حمایت هاکان از زلاتان: ایبرا تکبر ندارد

هاکان چالهان‌اوغلو ستاره ترکیه‌ای آث میلان با دفاع از هم‌تیمی‌اش زلاتان ابراهیموویچ که از او به عنوان بازیکنی متکبر یاد شده می‌گوید زلاتان تکبر ندارد و خودشیفته نیست.

حمایت هاکان از زلاتان: ایبرا تکبر ندارد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ اسطوره سوئدی باشگاه آث میلان منتقدین زیادی دارد که اغلب از او به عنوان فوتبالیستی مکتبر و خودشیفته یاد می‌کنند. اما هاکان چالهان‌اوغلو ستاره ترکیه‌ای آث میلان که در این تیم با زلاتان بازی کرده می‌گوید تجربه همکاری نزدیک با ایبرا باعث شده این را دریابد که او نه متکبر است و نه خودشیفته. هاکان می‌گوید زلاتان از زمان پیوستن به میلان به این تیم کمک زیادی کرده.

 

1500289

 

زلاتان 38ساله از ماه ژانویه به میلان پیوست و تا پیش از تعلیق سری آ به دلیل اپیدمی کرونا، در ده بازی برای این تیم به میدان رفته و 4 گل به ثمر رساند. زلاتان در آستانه شروع مجدد سری آ از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده و آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

چالهان‌اوغلو در مصاحبه‌ای درباره زلاتان ابراهیموویچ گفت:" زلاتان برای میلان بازیکن جدید به حساب نمی‌آید. او ستاره‌ای جهانی و فوتبالیستی بسیار باتجربه است. ایبرا ستاره ما است و از هر نظر به تیم کمک کرده. چه با تجربه‌اش، چه با جاه‌طلبی و ذهنیتش. زلاتان در زمین خیلی به نفع ما بوده".

 

ستاره ترکیه‌ای میلان در ادامه گفت:"همه کسانی که از بیرون نگاه می‌کنند می‌گویند او متکبر است ولی به نظر من او نه تکبر دارد و نه خودشیفته است. زلاتان در دسترس است و دوست‌داشتنی است. او خیلی هم بامزه است و از در کنارش بودن خیلی لذت می‌برید".

 

 

دیدگاه‌ها