کد خبر : 1687107 | 12 خرداد 1399 ساعت 13:10 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

ارزش امباپه در تابستان امسال: 177 میلیون یورو

شبکه خدمات حرفه‌ای چند‌ملیتی KPMG در بررسی جدید خود ارزش بازار کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن را 177 میلیون یورو اعلام کرده است.

ارزش امباپه در تابستان امسال: 177 میلیون یورو

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به ارزیابی جدید شرکت بین‌المللی KPMG درباره ارزش بازار کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، رئال مادرید حالا معیاری در دست دارد تا بداند برای خرید او در فصل تابستان حدودا باید چه مقدار هزینه کند. این شرکت در بررسی جدید خود ارزش امباپه را 177 میلیون یورو برآورد کرده است.

 

1500297

 

شرکت KPMG در مطالعه خود دو دسته از بازیکنان را مورد بررسی قرار داده. یکی بازیکنان لیگهای تعطیل شده مثل بلژیک، اسکاتلند و فرانسه و دیگری بازیکنان لیگهایی که قرار است از سر گرفته شوند مثل ایتالیا، اسپانیا و آلمان. بر اساس این بررسی، ارزش بازیکنان لیگهایی که ادامه خواهد یافت در تابستان 26.5 درصد و ارزش بازیکنان لیگهایی که به پایان رسیده، 17.7درصد کاهش خواهد یافت.

 

1500298

فهرست برآورد ارزش ستاره های فوتبال اروپا در تابستان امسال

 

شرکت KPMG با توجه به تعطیلی لیگ فرانسه ارزش کیلیان امباپه را 177 میلیون یورو برآورد کرده. این در حالی است که ارزش او بیش از شیوع کرونا 225 میلیون یورو ارزیابی شده بود. ارزش امباپه در تابستان سال بعد یعنی 2021 از این هم کمتر خواهد شد چرا که آن زمان تنها یک سال از قرارداد او با پاری سن ژرمن باقی مانده.

 

به نظر می‌رسد سناریوی مورد علاقه رئال در حال حاضر جذب امباپه در تابستان 2021 است. باشگاه فرانسوی در عین حال امباپه را تحت فشار گذاشته و می‌خواهد تا آن زمان او را راضی به تمدید قراردادش کند. یکی از گزینه‌های مورد نظر پاری سن ژرمن اضافه شدن بند خروج به قرارداد آتی او با رئال مادرید خواهد بود. سناریویی که مورد پسند مادریدی‌ها نخواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها