کد خبر : 1687108 | 12 خرداد 1399 ساعت 13:30 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

کیا جورابچیان

داوید لوئیز به احتمال زیاد در آرسنال می‌ماند

ایجنت داوید لوئیز ستاره آرسنال می‌گوید او قصد ترک این تیم را ندارد و به احتمال زیاد قراردادش را با توپچی‌ها تمدید خواهد کرد.

داوید لوئیز به احتمال زیاد در آرسنال می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، کیا جورابچیان ایجنت ایرانی داوید لوئیز مدافع برزیلی آرسنال می‌گوید لوئیز قصد ترک این تیم را ندارد و به احتمال زیاد قراردادش را با توپچی‌ها تمدید خواهد کرد.

 

لوئیز تابستان گذشته به قراردادی به ارزش 8 میلیون پوند از چلسی به آرسنال پیوست و تا امروز برای توپچی‌ها 32 بازی انجام داده. او در آن زمان با آرسنال قراردادی یک ساله امضا کرده و البته گزینه تمدید برای یک فصل در این قرارداد گنجانده شده. گفته می‌شود آرسنال هنوز مذاکرات در این مورد را شروع نکرده.

 

1500299

 

درحالیکه شایعاتی درباره انتقال لوئیز به بنفیکای پرتغال مطرح شده کیا جورابچیان ایجنت این ملی‌پوش برزیلی با تکذیب این اخبار گفت:" لوئیز در آرسنال خیلی راحت است. او هم با سرمربی و هم با مدیر ورزشی این تیم رابطه خیلی خوبی دارد. داوید با همه اعضای باشگاه و حتی با مالک باشگاه رابطه‌ای خیلی خوب دارد و برای همه احترام قائل است".

 

جورابچیان در ادامه گفت:" بعد از برگشت شرایط فوتبال به وضعیت عادی این مسائل یعنی قراردادها و تمدیدها و غیره خود به خود درست خواهد شد. قبل از شروع فصل آینده داوید با آرسنال مذاکره می‌کند و احتمال اینکه لوئیز فصل آینده در آرسنال بازی کند خیلی بالا است".

 

 

دیدگاه‌ها