کد خبر : 1687111 | 12 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

افزایش احتمال جدایی ستاره برزیلی چلسی

ایجنت ویلیان، ستاره برزیلی چلسی ادعاهای مطرح شده درباره ترک باشگاه توسط او را تلویحا تایید کرده و گفت ویلیان قصد دارد فوتبالش را در بالاترین سطح به پایان برساند.

افزایش احتمال جدایی ستاره برزیلی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های ویلیان ستاره برزیلی چلسی شایعات اخیر درباره تمایل او به جدایی از این تیم را تلویحا تایید کرد و گفت ویلیان قصد دارد دوران فوتبالی خود را در بالاترین سطح به پایان برساند.

 

چلسی در سال 2013 ویلیان را با پرداخت30 میلیون پوند از باشگاه آنژی ماخاچ‌‌قلعه به خدمت گرفت. ستاره برزیلی تا امروز 329 برای آبی‌های لندن انجام داده و 58 گل به ثمر رسانده.

 

1491415

 

ویلیان این فصل هم در دوران سرمربی‌گری فرانک لمپارد بازیکن فیکس چلسی بوده ولی با توجه به اینکه قراردادش در ماه ژوئن به پایان می‌رسد شایعات زیادی درباره جدایی او و به خصوص پیوستنش به بارسلونا و یوونتوس مطرح شده است.

 

مدیر برنامه‌های ویلیان در این باره گفت:" قبل از اپیدمی کرونا مذاکرات بین ویلیان و چلی رد جریان بود. چلسی سیاستی دارد که ما به آن احترام می‌گذاریم ولی ویلیان هم برای خود برنامه‌ها و جاه‌طلبی‌های خودش را دارد. او می‌خواهد فوتبالش را در بالاترین سطح به پایان برساند".

 

 

دیدگاه‌ها