کد خبر : 1677418 | 20 فروردين 1399 ساعت 18:02 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا، ویلیان؛ یا همین حالا یا هیچ وقت دیگر

به نظر می رسد که بارسلونا در صورت عدم جذب ویلیان در تابستان پیش رو باید به طور کامل قید خرید این بازیکن را بزند.

بارسلونا، ویلیان؛ یا همین حالا یا هیچ وقت دیگر

به گزارش "ورزش سه"، ستاره برزیلی یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم فرانک لمپارد در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بوده است. ویلیان تا به اینجا در ۲۸ بازی لیگ برتر برای چلسی به میدان رفته و آمار ۵ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

فرانک لمپارد طی ماه های اخیر بارها از علاقه خود در رابطه با ماندن ویلیان در استمفوردبریج صحبت کرده بود. از طرف دیگر خود این ستاره برزیلی نیز اذعان کرده بود که او و خانواده اش کاملا از زندگی کردن در لندن رضایت دارند. با این حال مذاکرات باشگاه لندنی با ویلیان برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسید و همین موضوع باعث شد که این بازیکن اعلام کند که چند ماه آخر حضور خود را در چلسی پشت سر می‌گذارد و در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

 

 

1489289

 

 

در ماه‌های گذشته همواره بحث حضور ویلیان در بارسلونا مطرح بوده است. حالا و در همین رابطه اسپورت کاتالونیا مدعی شده باشگاه بارسا در صورت تمایل برای جذب ویلیان باید در همین تابستان برای آوردن او به نوکمپ تمام تلاش خود را انجام دهد. همچنین اسپورت اعتقاد دارد که در صورت ناکامی بارسا در جذب ویلیان، حضور این ستاره برزیلی برای همیشه در بارسا غیرممکن خواهد بود.

دیدگاه‌ها