کد خبر : 1687145 | 12 خرداد 1399 ساعت 15:55 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب مدافع رئال در آستانه بازگشت لالیگا

ناچو فرناندز معتقد است بازیکنان رئال به 95 درصد آمادگی رسیده اند و از ادن هازارد و آسنسیو هم خبرهای خوبی داشت.

خبر خوب مدافع رئال در آستانه بازگشت لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، دو شنبه سه هفته پیش بود که تمرینات رئال مادرید از سر گرفته شد. در ابتدا بازیکنان با حفظ فاصله اجتماعی و به صورت انفرادی در کمپ والدبباس تمرین می کردند ولی پس از 10 روز، مجوز تمرینات گروهی صادر شد و حالا رئالی ها تمرینات تماسی را نیز بدون محدودیت انجام می دهند. از امروز نیز تمرین رئال با حضور تمامی نفرات و بدون محدودیت به انجام رسید.

اولین بازی رئال پس از شروع مجدد لالیگا یکشنبه 25 خرداد و برابر ایبار در ورزشگاه دی استفانو خواهد بود.

 

 

1473228

 

 

ناچو فرناندز مدافع متعصب رئال معتقد است شرایط و فرم بدنی بازیکنان در سطح خوبی است. او به خبرنگاران گفت:« برای تمرین با نفرات کامل، شور و اشتیاق بالایی در تیم وجود داشت. روزهای عجیبی را پشت سر گذاشته ایم و در ابتدا نمی توانستیم حتی توپ را به هم پاس بدهیم. در این مدت به خوبی خودمان را آماده کرده ایم ولی خوب، شرایط عجیب و منحصر به فردی را تجربه کردیم.  هنوز برای روز بازی با ایبار زمان زیادی داریم و با این حال 95 درصد آماده ایم و بهتر نیز خواهیم شد.»

 

ناچو در مورد نبرد قهرمانی لالیگا گفت:« این لیگ را تیمی خواهد برد که بتواند بهتر خودش را با شرایط جدید وفق بدهد. حالا می توان 5 تعویض انجام داد و این اهمیت بالایی دارد. اتفاقی که به سود مربیان خواهد شد و از آن خوشحالند. یازده بازی باقیمانده و شاید در ظاهر بازی های زیادی نباشند ولی در شرایط جدید و با پروتکل های اجرایی، شاید بیشتر از همیشه به نظر برسند.»

 

 

1497336

 

 

بازی در ورزشگاه دی استفانو:« در حال وفق دادن خود به شرایط زمین هستیم. البته من از دوران حضورم در تیم های پایه ای رئال در این زمین بازی کرده ام و نسبت به آن شناخت خوبی دارم. بازی بدون تماشاگر در برنابئو عجیب جلوه می کرد و حالا زمان داریم تا خودمان را با دی استفانو وفق دهیم.»

 

وضعیت هازارد و آسنسیو:« این دو مدت هاست که بازی نکرده اند ولی شرایط خوبی دارند. آنها را قوی و با انگیزه بالا دیده ام. مصدومیت ها می توانند روی ذهنیت بازیکن اثر منفی بگذارند ولی از این حیث نیز هیچ مشکلی ندارند.»

 

 

دیدگاه‌ها