کد خبر : 1687256 | 13 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای عجیب: لیگ دسته‌دوی اسپانیا با حضور تماشاچی

رئیس باشگاه دسته دومی لاس‌پالماس در اسپانیا می‌گوید اولین بازی این تیم در شروع مجدد لیگ دسته دوی این کشور، با حضور تماشاچی برگزار خواهد شد.

ادعای عجیب: لیگ دسته‌دوی اسپانیا با حضور تماشاچی

به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه اسپانیایی لاس‌پالماس که در لیگ دسته دوی فوتبال این کشور حضور دارد در اظهاراتی عجیب می‌گوید اولین دیدار تیمش بعد از دوران تعلیق فوتبال اسپانیا بر اثر بحران کرونا، که قرار است روز 13 ژوئن مقابل خیرونا برگزار شود، اولین دیدار فوتبال در اروپا خواهد بود که با حضور تماشاچی برگزار می‌شود.

 

میگل آخل رامیرز، رئیس باشگاه لاس پالماس می‌گوید نرخ بسیار پایین ابتلا به کرونا در جزایر قاناری، محل این باشگاه، باعث شده حضور هواداران در استادیوم این باشگاه، استادیوم گران کاناریا، ایمن باشد.

 

1500454

 

البته صحبتهای رامیرز با توجه به شرایط جزایر قاناری چندان هم غیرممکن به نظر نمی‌رسد. دو جزیره از این مجمع‌الجزایر به نامهای ال‌هیرو و لا گراسیوسا، اخیرا از دولت اسپانیا مجوز دریافت کردند که وارد مرحله سوم کاهش سخت‌گیری کرونایی شوند. بر اساس گزارشها در اسپانیا، جزایر بزرگتری مثل گران کاناریا هم ممکن است ظرف دو هفته آینده وارد مرحله سوم شوند.

 

رامیرز می‌گوید این وضعیت می‌تواند حضور تماشاچیان لاس‌پالماس در اولین بازی‌اش در زمان شروع مجدد لیگ دسته دوی اسپانیا را بلامانع کند.

 

او در این باره گفت:" هواداران لاس‌پالماس می‌توانند از روز 13 ژوئن در استادیوم حاضر باشند تا در بازی تیم‌شان مقابل خیرونا به تشویق ما بپردازند. جزایر قناری ایمن است. جزیره گران کاناریا هم همینطور. ما می‌توانیم به تنها استادیوم در لیگهای بزرگ اروپایی تبدیل شویم که فوتبالش را با حضور تماشاچی روی سکوها آغاز می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها