کد خبر : 1687222 | 12 خرداد 1399 ساعت 21:45 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: می خواهیم دوباره فتح لیگ قهرمانان شویم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول امیدوار به تکرار موفقیت های این تیم در لیگ قهرمانان است.

کلوپ: می خواهیم دوباره فتح لیگ قهرمانان شویم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای حضور یورگن کلوپ روی نیمکت مرسی سایدی ها، این تیم دوران موفقی را در لیگ قهرمانان سپری کرده و یک بار قهرمان و یک بار نیز نایب قهرمان شده است. حالا یورگن کلوپ مدعی شد در روزهای قرنطینه عملکرد تیمش را مرور کرده و می خواهد در آینده چنین دستاوردهایی را تکرار کند.

 

1498852

 

یورگن کلوپ به وب سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "من به اندازه کافی در دوران تعطیلی بازی ها وقت داشتم، بنابراین تقریبا همه بازی های لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کردم. در این مدت امکان تمرین دادن و مصاحبه و رقم خوردن اتفاقات زیبا وجود نداشت و به همین دلیل من از وقت کافی برای دیدن مسابقات برخوردار بودم و این کار را نیز انجام دادم.

 

پس حالا به طور دقیق می توانم بگویم بازیکنان موفق به انجام چه کاری در سراسر جهان شده اند و من نیز از عملکرد آنها لذت بردم. همه ما تلاش می کنیم در آینده نیز بتوانیم نمایشی مشابه ارائه دهیم و دوباره در لیگ قهرمانان به موفقیت دست یابیم. هدف ما تکرار این عملکرد خواهد بود، البته ما دستاوردی بزرگ و فوق العاده داشتیم. ما توانستیم در لیگ قهرمانان بسیار خوب ظاهر شویم و تلاش می کنیم در آینده نیز لیورپول قادر به تکرار این عملکرد باشد."

دیدگاه‌ها