کد خبر : 1687288 | 13 خرداد 1399 ساعت 12:20 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: می‌خواهیم در هر 9 دیدار پیروز شویم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که هدف تیمش کسب بیشترین امتیاز از 9 بازی باقی مانده لیگ برتر است و برایش فرقی نمی کند که کی و کجا، قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد.

کلوپ: می‌خواهیم در هر 9 دیدار پیروز شویم

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه بعد از توقف رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، قرار است این رقابت ها از 17 ژوئن (15 روز دیگر)، آغاز شود و لیورپول برای اینکه بتواند قهرمانی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر را قطعی کند، به 2 پیروزی دیگر نیاز دارد.

قرار است بازی های باقی مانده پشت درهای بسته برگزار شود و تعدادی از بازی ها، از جمله دیداری که می تواند به قهرمانی لیورپول منجر شود، در زمین بی طرف برگزار خواهد شد. کلوپ بار دیگر تاکید کرد که مشکلی با این موضوع ندارد و تنها به بازگشت به رقابت ها و به پایان رساندن این فصل فکر می کند.

او به بی بی سی گفت:" فکر کردن به قهرمانی هم جذاب است اما ما هنوز قهرمان نشده ایم و این را می دانیم. می دانیم که به قهرمانی نزدیک هستیم اما فقط نزدیک. 27 امتیاز دیگر برای ما باقی مانده و ما تمام تلاش مان را می کنیم تا همه این امتیازات را به دست بیاوریم.

 

1498851

 

ما هنوز قهرمان نشده این. ما باید دیدارهایی برگزار کنیم و باید در آنها پیروز شویم. نمی خواهیم بعد از دو پیروزی، متوقف شویم یا هر اتفاقی که بیفتد. فکر نمی کنم که پیروزی ما از قبل قطعی است. ما باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

اگر قهرمان شویم، هر نوع جشنی که ممکن باشد، درون تیم برگزار خواهیم کرد و با هواداران مان وقتی که اجازه آن داده شود، جشن می گیریم.

می توانم قول بدهم که اگر این اتفاق بیفتد، در شهر هم جشن می گیریم. هر زمان که باشد. چه کسی اهمیت می دهد! ما تنها به روزی نیاز داریم که همه بتوانند بیایند و با هم جشن بگیریم."

دیدگاه‌ها