کد خبر : 1687321 | 13 خرداد 1399 ساعت 15:10 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

با کناره گیری احتمالی استانبول؛

3 شهر گزینه میزبانی برای فینال لیگ قهرمانان

15 روز دیگر در سوئیس، یوفا شرایط ادامه لیگ قهرمانان و میزبان بازی های مرحله نهایی را اعلام خواهد کرد. احتمالا استانبول از میزبانی فینال کنار خواهد کشید.

3 شهر گزینه میزبانی برای فینال لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، از دو هفته پیش بوندسلیگ اولین لیگ اروپایی بود که پس از شیوع کرونا فعالیت خود را از سر گرفت و اخیرا برنامه و زمان دقیق هفته های باقیمانده لالیگا، سری آ ایتالیا و لیگ برتر انگلیس نیز اعلام شده است.

بر اساس برنامه اعلام شده، بوندسلیگا روز 7 تیر به کار خود پایان خواهد داد و فینال جام حذفی نیز 14 تیر به انجام می رسد. لیگ برتر انگلیس 5 مرداد به اتمام می رسد و 11 مرداد نیز فینال جام حذفی خواهد بود.

 

 

1500522

 

 

لالیگا 30 تیر به اتمام می رسد در حالی که فینال کوپا دل ری زمان مشخص ندارد. سری آ ایتالیا نیز دیرتر از همه و در تاریخ 12 مرداد به اتمام می رسد در حالی فینال جام حذفی نیز برای تاریخ 28 خرداد برنامه ریزی شده است. لیگ فرانسه نیز که چند هفته پیش نیمه تمام اعلام شد.

قرار است پس از اتمام لیگ های داخلی، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا نیز فعالیت خود را مجدد از سر بگیرند.

28 خرداد در جلسه بین اعضای یوفا در مورد نحوه برگزاری ادامه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا و میزبان بازی نهایی تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد. در حال حاضر گزینه برگزاری مرحله یک چهارم، نیمه نهایی و فینال به صورت تک بازی و مجتمع در یک کشور روی میز قرار دارد که برای هر چه سریعتر تمام کردن بازی ها گزینه ای معقول تر به نظر می رسد.

هنوز چند بازی از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باقیمانده در حالی که تاریخ 29 آگوست برای فینال بازی ها اعلام شده است. روی این تاریخ اما باشگاه ها اعتراض دارند و معتقدند باید کمی زودتر برگزار شود تا زمان استراحت کافی برای فصل بعد وجود داشته باشد.

پیش از این استانبول برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان در نظر گرفته شده بود ولی گویا این شهر دیگر قصد میزبانی ندارد. در حال حاضر برای جانشینی استانبول، سه شهر لیسبون(ورزشگاه دالوژ بنفیکا)، مونیخ و مادرید(ورزشگاه وندا متروپولیتانو) مدنظر هستند که شانس لیسون بیشتر ارزیابی می شود.

 

 

 

MD

دیدگاه‌ها