کد خبر : 1687355 | 13 خرداد 1399 ساعت 17:33 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس و چلسی در آستانه معاوضه بازیکن

یوونتوس و چلسی در حال مذاکره برای مبادله دو بازیکن ایتالیایی در تابستان پیش رو هستند.

یوونتوس و چلسی در آستانه معاوضه بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی ناشی از ویروس کرونا باشگاه های بزرگ را علاقمند به معاوضه بازیکن کرده است. حالا نشریه گاتزتادلااسپورت مدعی شد دو باشگاه چلسی و یوونتوس در مورد مبادله ای بر سر جورجینیو و فدریکو برناردسکی که حدود 40 میلیون یورو ارزش دارند مذاکره می کنند و در آستانه توافق نیز قرار دارند. مائوریتسیو ساری، سرمربی سابق و ایتالیایی چلسی خواهان شاگرد هموطن خود در این تیم است و با توجه به ارزشگذاری 40 میلیونی چلسی روی جورجینیو، یوونتوس ترجیح می دهد از گرینه معاوضه استفاده کرده و برناردسکی را راهی لندن کند.

 

1500559

 

برناردسکی از زمان ورود ساری به رختکن یوونتوس به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شد و به نظر می رسد جدایی او در تابستان قفطعی باشد. اما مدیران بیانکونری ترجیح می دهند حالا که علاقه ای به حفظ این بازیکن ندارند، حداقل از طریق فروش او یکی از گزینه های مورد نظر ساری را جذب کنند.

 

یوونتوس در تابستان 2017 به فیورنتینا مبلغ 40 میلیون یورو پرداخت کرد تا برناردسکی 26 ساله را جذب کند و این بازیکن علیرغم شروعی خوب به مرور دچار افت محسوسی شد. همچنین جورجینیو نیز دو سال قبل و با انتقالی 57 میلیون یورویی از ناپولی راهی چلسی شد و طی این فصول نمایش خوبی در لندن داشته است.

دیدگاه‌ها