کد خبر : 1687393 | 13 خرداد 1399 ساعت 19:50 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت هافبک ایتالیایی و تایید مذاکرات با یووه

مدیر برنامه جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی، می‌گوید که یوونتوس مذاکراتی را با این باشگاه لندنی برای جذب این بازیکن انجام داده است.

ایجنت هافبک ایتالیایی و تایید مذاکرات با یووه

به گزارش 'ورزش سه" جورجینیو یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی ایتالیایی یوونتوس یعنی مائوریتزیو ساری به حساب می‌آید. هافبک ایتالیایی چه در ناپولی و چه بعد از آن در چلسی یک مهره غیرقابل جانشین در تیم ساری به حساب می آمد.

 

سرمربی ایتالیایی اما از زمان حضور در یوونتوس نیز علاقه خود را به جذب جورجینیو نشان داده است. طی روزهای گذشته نیز در همین رابطه گفته شد این احتمال وجود دارد که دو باشگاه چلسی و یوونتوس برای معاوضه جورجینیو با فدریکو برناردسکی توافق کنند.

 

 

1421650

 

 

حالا و در همین رابطه اما مدیر برنامه هافبک ایتالیایی چلسی یعنی ژائو سانتوس در واکنش به مذاکره با یوونتوس گفت: " فقط این شایعات را در روزنامه ها می بینم چرا که هیچ کس از یوونتوس با من صحبت نکرده است. مائوریتزیو ساری به این بازیکن بسیار علاقمند است و این دو نفر پیش از این همکاری خوبی با یکدیگر داشته اند. جورجینیو فعلاً روی چلسی تمرکز کرده و در تمرینات این تیم حاضر شده تا برای شروع لیگ برتر کاملاً آماده شود.

 

یوونتوس مذاکراتی را با چلسی برای جذب جورجینیو داشته اما به نظر من کار آنها برای جذب او بسیار دشوار خواهد بود. با وجود شیوع ویروس کرونا بازار نقل و انتقالات تغییر کرده و از طرفی جورجینیو تا سال ۲۰۲۳ با چلسی قرارداد دارد."

 

دیدگاه‌ها