کد خبر : 1687396 | 13 خرداد 1399 ساعت 20:03 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد بعدی مدافع سنگالی ناپولی مشخص شد؟

بر اساس ادعای روزنامه ایل متینو، کالیدو کولیبالی حضور در پاریسن ژرمن را به بازی در لیگ برتر انگلیس ترجیح می دهد.

مقصد بعدی مدافع سنگالی ناپولی مشخص شد؟

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی کالیدو کولیبالی از ناپولی و حضور احتمالی او در یک تیم بزرگ اروپایی بسیار داغ دنبال می‌شود. اگرچه ستاره سنگالی تا سال ۲۰۲۳ با ناپولی قرارداد دارد اما گفته می‌شود که او تصمیم خود را برای جدایی از این تیم گرفته و قصد دارد بعد از یکی دو فصل گمانه زنی بالاخره باشگاه ایتالیایی را ترک کند.

 

گفته می شود که تیم‌هایی نظیر منچستر یونایتد، تاتنهام، لیورپول و پاری سن ژرمن علاقه مند به جذب کولیبالی هستند. با این حال جالب است بدانید که این مدافع سنگالی در فرانسه متولد و بزرگ شده است. او همچنین مالک چند خانه در شهر پاریس نیز به حساب می آید.

 

 

1397000

 

 

همه این‌ها باعث شده که نشریه ایتالیایی ایل متینو مدعی شود که کولیبالی حضور در پاری سن ژرمن را به تیم های نظیر لیورپول، منچستر یونایتد و تاتنهام ترجیح می‌دهد. بر اساس ادعای این منبع کولیبالی تصمیم خود را برای آینده گرفته و می خواهد PSG و لیگ یک فرانسه را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کند.

 

با این وجود انتقال کولیبالی به پاری سن ژرمن هنوز قطعی نیست چرا که ناپولی مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو برای فروش او می خواهد و از طرفی این مدافع سنگالی سالیانه ۶ میلیون حقوق دریافت می کند؛ موضوعی که کار باشگاه فرانسوی را برای جذب این بازیکن دشوار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها