کد خبر : 1687401 | 13 خرداد 1399 ساعت 20:36 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

دارن بنت:

تاتنهام به بازیکنی مثل کوتینیو احتیاج دارد

دارن بنت، ستاره سابق تاتنهام معتقد است که این تیم باید فیلیپ کوتینیو را به خدمت بگیرد.

تاتنهام به بازیکنی مثل کوتینیو احتیاج دارد

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو بعد از گذراندن یک دوره فوق العاده موفق در لیورپول از این تیم جدا شد. با این حال اما ستاره برزیلی که هیچ گاه نتوانست موفقیت‌های گذشته را در بارسلونا و بعد از آن در بایرن مونیخ تکرار کند. حالا نیز به نظر می‌رسد که کوتینیو بعد از حدود دو سال در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

 

 

1496546

 

 

گفته می‌شود که تاتنهام یکی از مهم ترین مشتریان لیگ برتری فیلیپ کوتینیو به حساب می‌آیند چرا که سرمربی پرتغالی این تیم یعنی ژوزه مورینیو قصد دارد برای فصل آینده قطعا هافبک تیمش را تقویت کند. از طرف دیگر لسترسیتی، آرسنال و چلسی دیگر مشتریان هافبک برزیلی بارسا به حساب می‌آیند.

 

ستاره سابق تاتنهام یعنی دارن بنت اما معتقد است که فلیپ کوتینیو می‌تواند در این تیم لندنی به یک سوپر استار تبدیل شود. او در این باره گفت: " شما در مورد یک بازیکن سطح بالا که لیگ برتر را به خوبی می شناسد صحبت می کنید. اینگونه نیست که خرید او یک ریسک باشد. کوتینیو یکی از بهترین هاست و تاتنهام نیز به بازیکنی نظیر او احتیاج دارد. اگر من بودم قطعاً مبلغ ۸ میلیون یورو برای یک سال را به منظور جذب کوتینیو پرداخت می‌کردم."

دیدگاه‌ها