کد خبر : 1687408 | 13 خرداد 1399 ساعت 20:54 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره یونایتد و قدردانی از رئیس باشگاه شانگهای!

اودیون ایگالو، ستاره نیجریه ای منچستریونایتد از رئیس باشگاه شانگهای به خاطر توافق با یونایتد برای تمدید قراردادش با این تیم تشکر کرد.

ستاره یونایتد و قدردانی از رئیس باشگاه شانگهای!

به گزارش "ورزش سه"، پس از بحث و گفتگوهای طولانی با شانگهای شنهوا، سرانجام منچستر‌یونایتد روز دوشنبه تأیید کرد که آن ها برای تمدید قرارداد ستاره نیجریه ای با باشگاه چینی توافق کرده اند. بر این اساس اودیون ایگالو تا پایان ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ در منچستر یونایتد ماندگار خواهد شد و به نظر می‌رسد که او حالا از این موضوع بسیار خوشحال است.

 

مهاجم نیجریه ای شیاطین سرخ بعد از تمدید قرارداد با این تیم در مصاحبه گفت: " من بسیار خوشحال هستم چرا که بودن در اینجا برای من یک رویا به حساب می‌آید. در حال آماده شدن برای رفتن بودم که نهایتاً مشخص شد که در اینجا خواهم ماند. روزهای گذشته بسیار دشوار بود چرا که صحبت‌های زیادی درباره من مطرح شد. حالا کاملا خوشحال هستم و باید روی آینده تمرکز کنم تا بتوانم تا پایان ماه ژانویه عملکرد خوبی از خود ارائه دهم."

 

 

1481987

 

 

ایگالو در ادامه گفت: " من تصمیم گرفتم که در اینجا بمانم و از این موضوع بسیار خوشحال هستم. از روز اول که به اینجا آمدم مشخص کردم که می خواهم تلاش کنم تا در ترکیب حضور داشته باشم. همه چیز در مذاکرات بسیار دشوار پیش رفت اما خوشحالم که بالاخره توافق حاصل شد. من از رئیس و مدیر عامل شانگهای بسیار تشکر می کنم. آنها برای من بهترین آرزوها را دارند.

 

همانطور که گفتم حضور در منچستریونایتد برای من یک رویا بوده و حالا نمی‌دانم که در خواب هستم یا اینکه در بیداری به سر می برم."

دیدگاه‌ها