کد خبر : 1687416 | 13 خرداد 1399 ساعت 21:18 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاس مورا:

هری کین همین حالا هم یکی از اسطوره‌های لیگ برتر است

لوکاس مورا، مهاجم برزیلی تاتنهام، معتقد است که هری کین، کاپیتان تیمش، را همین حالا هم باید به عنوان یکی از اسطوره های لیگ برتر در نظر گرفت.

هری کین همین حالا هم یکی از اسطوره‌های لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، هری کین در 6 فصل گذشته همواره یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر بود و دو بار موفق به کسب کفش طلای بهترین گلزن این رقابت ها شد.

این مهاجم 26 ساله در 278 بازی در همه رقابت ها، 181 گل به ثمر رساند و کمک کرد تا تاتنهام علاوه بر تبدیل شدن به یکی از مدعیان لیگ برتر، سال گذشته به فینال چمپیونزلیگ هم برسد. اما این فصل برای کین چندان خوب پیش نرفت و در ماه ژانویه از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد. در این بین، شایعاتی هم در مورد جدایی این ملی پوش انگلیسی از تاتنهام در تابستان منتشر شد.

اکنون لوکاس مورا که در ژانویه 2018 به تاتنهام پیوست، از تاثیری که کین روی کیفیت بازی اش داشته، گفت:" به نظر من، هری کین همین حالا هم یکی از اسطوره های لیگ برتر انگلیس است.

 

1500625

 

به نظر من، کیفیت او برای گلزنی باورنکردنی است؛ با پای راست و چپ. او خیلی قدرتمند است. او خیلی خیلی با قدرت شوت می زند. او بسیار مبارزه جو است و می خواهد در هر تمرین و هر دیدار گل بزند و این من را خیلی به جلو هل داد تا بازیکن بهتری بشوم و بازی ام را بهتر کنم.

اگر بهترین بازی ام را ارائه ندهم، این روی او اثر خواهد گذاشت و شکایت خواهد کرد؛ بنابراین این باعث می شود بازیکن بهتری برای تاتنهام شوم."

دیدگاه‌ها