کد خبر : 1687964 | 17 خرداد 1399 ساعت 10:25 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: خوب شد که تاتنهام در چمپیونزلیگ نیست

هری کین کاپیتان تاتنهام می‌گوید عدم حضورش در چمپیونزلیگ، در هفته‌های باقی‌مانده لیگ برتر به نفعش خواهد بود.

هری کین: خوب شد که تاتنهام در چمپیونزلیگ نیست

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، ستاره بزرگ و کاپیتان تاتنهام می‌گوید درحالیکه تیمش برای راه یافتن به جمع چهار تیم صدرنشین لیگ برتر تلاش می‌کند، عدم حضور تاتنهامی‌های در لیگ قهرمانان به نفع‌شان خواهد بود چرا که حضور در آن رقابتها باعث بر هم خوردن تمرکزشان از لیگ برتر نخواهد شد.

 

درحالیکه تیمهای انگلیسی بی‌صبرانه منتظر شروع دوباره لیگ برتر هستند، تاتنهام در حال حاضر در رتبه هشتم جدول ایستاده و با چلسی، تیم چهارم جدول 7 امتیاز فاصله دارد. از بین تیمهای لیگ برتری، چهار تیم اول جدول سهمیه حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ را بدست می‌آورند.

 

1497243

 

شاگردان مورینیو و هم‌تیمی‌های کین، در آخرین بازی‌شان پیش از تعلیق فوتبال در دنیا، به دلیل اپیدمی کرونا، در مقابل لایپزیش شکست خورده و از دور رقابتهای چمپیونزلیگ امسال حذف شدند.

 

هری کین در این باره به اسکای گفت:" ما به جز لیگ برتر در هیچ رقابت دیگری حضور نداریم و در نتیجه در 9 بازی باقی‌مانده همه حواس‌مان به لیگ برتر خواهد بود. ما تلاش می‌کنیم حداکثر امتیاز را از این بازی‌ها بدست بیاوریم تا سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده به ما تعلق بگیرد. حالا دست‌کم همه هوش و حواس‌مان به یک رقابت معطوف خواهد بود".

 

کاپیتان تاتنهام درباره شرایط آمادگی جسمانی خود بعد از یک مصدومیت طولانی هم گفت:" در حال حاضر شرایط برای من مثل دوران پیش‌فصل است. تا اینجا که همه چیز خیلی خوب پیش رفته".

 

 

دیدگاه‌ها