کد خبر : 1687419 | 13 خرداد 1399 ساعت 21:30 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

رویای جواهر رئال: حضور در چمپیونزلیگ با سوسیداد!

مارتین اودگارد، ستاره رئال مادرید که هم اکنون در رئال سوسیداد توپ می‌زند، می‌گوید که هدفش حضور با سوسیه داد در رقابت های چمپیونزلیگ فصل آینده است.

رویای جواهر رئال: حضور در چمپیونزلیگ با سوسیداد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیوستن مارتین اودگارد به رئال سوسیداد این تیم در فاز هجومی با پیشرفت قابل توجهی رو به رو شد و حالا در فصل جاری رقابت‌های لالیگا وضعیت خوبی را تجربه می کند؛ موضوعی که باعث شد این تیم حالا یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده به حساب بیاید.

 

پدیده نروژی رئال مادرید که هم اکنون به صورت قرضی در سوسیداد می زند، در مصاحبه ای با مارکا گفت: " ما تیمی هستیم که می‌خواهیم در آن برای کسب لیگ قهرمانان اروپا تلاش کنیم. این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم. رقابت با رئال مادرید و بارسلونا به شدت دشوار خواهد بود اما فکر می‌کنم که می‌توانیم با بقیه تیم‌ها برای کسب مقام سومی یا چهارمی رقابت کنیم.

 

برای همه فوتبالیست ها بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا یک رویا به حساب می‌آید و این کاری است که ما می‌خواهیم سال آینده انجام دهیم."

 

 

1465318

 

 

اودگارد درباره شیوع ویروس کرونا نیز گفت: " این یک مسیر طولانی و دشوار برای من و خانواده‌ام که در نروژ حضور دارند، بوده‌ است. با این وجود من و خانواده ام در سلامتی کامل به سر می بریم. احساس بسیار خوبی دارم اگرچه تمرینات در گروه های کوچک کمی عجیب بود."

دیدگاه‌ها