کد خبر : 1687449 | 14 خرداد 1399 ساعت 00:44 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

سپاهان بدون بدهی به ایرانی و خارجی‌ها

سخنگوی باشگاه سپاهان اعلام کرد تمام پرداختی‌های این تیم در زمان‌بندی مقرر انجام شده است.

سپاهان بدون بدهی به ایرانی و خارجی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان که همواره یکی از منضبط‌ترین باشگاه‌های ایران در زمینه مالی بوده و کمتر شکایتی از این تیم در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال وجود دارد، در این فصل هم با وجود مشکلاتی از قبیل تعطیلی مسابقات بخاطر شیوع ویروس کرونا، در زمینه پرداختی‌هایش موفق عمل کرده است.

 

طلایی پوشان اصفهان که در حال حاضر رتبه دوم جدول را با تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتورِ رده سومی در اختیار دارند و امیدوار به کم کردن فاصله‌ی امتیازی با پرسپولیس در ۹ هفته پایانی لیگ برتر هستند، بدون دغدغه‌ی مالی وارد ادامه بازی‌ها خواهند شد و برای حفظ جایگاه و ارتقای آن تلاش می‌کنند.

 

علی پزشک، سخنگوی باشگاه سپاهان در خصوص وضعیت پرداختی‌هایشان در این فصل می‌گوید: باشگاه سپاهان بودجه و برنامه‌ریزی مالی مشخصی دارد که طبق آن تمام پرداختی‌ها انجام شده و ما حتی به بازیکنان خارجی هم بدهی نداریم.

 

این صحبت‌های سخنگوی باشگاه سپاهان نشان می‌دهد که آنها در شرایط مالی خوبی قرار دارند و حتی گفته می‌شود که بازیکنان و مربیان خارجی این تیم تا قبل از ترک ایران در زمان تعطیلی مسابقات، حدود ۸۵ درصد از قراردادهایشان را دریافت کردند.

 

آخرین پرداختی باشگاه سپاهان به مربیان و بازیکنان ایرانی در بهمن‌ماه ۹۸ بود که با توجه به صحبت‌های مطرح شده توسط پزشک، احتمال می‌رود که پرداختی جدیدی به اعضای این تیم انجام شده است.

دیدگاه‌ها