کد خبر : 1687461 | 14 خرداد 1399 ساعت 10:25 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

میلان با فالی رمضانی درباره آزمون گفت و گو کرد

گزارش؛ وستهم در صف عشاق سردار

در حالی که milannews24 در گزارشی کوتاه به علاقه و نزدیک شدن احتمال حضور سردار آزمون به میلان اشاره کرده اما اخبار دیگری نیز از مهاجم تیم ملی ایران در رسانه های مختلف دیده می شود.

گزارش؛ وستهم  در صف عشاق سردار

به گزارش" ورزش سه" روزنامه Il mattino روزنامه ای که در ناپل منتشر می شود امروز سردار آزمون را روی جلد خود برد و درباره علاقه ناپل و مشتری های تازه سردار نوشت. اما Area Napoli دیگر نشریه ایتالیایی در گزارشی به این موضوع پرداخته است که وستهام یونایتد باشگاهی است که بیشترین علاقه را به سردار آزمون مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ دارد و این بازیکن در مدار پنجره نقل و انتقالاتی این تیم قرار گرفته است. 

 

1500658

 

سایت انگلیسی hammers.news که اخبار تیم وستهم یونایتد را پوشش می دهد با انتشار این گزارش نشریه ایتالیایی نوشت هامرز اگر سردار را می خواهد باید در پایان فصل و پیش از پیوستن سردار به ناپولی او را به لندن استادیوم ببرد. دیوید مویس سرمربی وستهم قطعا خوشحال خواهد شد تا با یک مهاجم جوان و آینده دارد تیمش را تقویت کند. تیم قدیمی شرق لندن بشدت نیاز به بازیکنی برای رقابت و یا بازی در کنار سباستین آلر مهاجم فرانسوی اش دارد.

 

1500654


اما Milan News 24  که اخبار نقل و انتقالات تیم میلان را پوشش می دهد از مذاکرات مثبت این باشگاه با نماینده این بازیکن خبر می دهد. در گزارش که با تیتر "گزینه جدید میلان؛ با نمانیده بازیکن مذاکره شد" نوشته است که نام جدیدی در لیست تیم میلان وجود دارد و او سردار آزمون مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ است. روسونری برای برقراری ارتباط با فالی رمضانی نماینده این بازیکن که رابطه خیلی با میلان در سال های اخیر داشته صحبت ها را آغاز کرده است.

 

1500655


براساس این گزارش روس ها نیای به فروش جدی این بازیکن ندارند اما می توانند پیشنهادات را بشنوند. شرایط برا سردار آزمون که به نظر می رسد مجذوب بازی در ایتالیا است اما فرق دارد. در حال حاضر مذاکره در وضعیت کاملا ابتدایی قرار دارد اما در هفته های آینده می تواند به سرانجام برسد.

دیدگاه‌ها