کد خبر : 1687533 | 14 خرداد 1399 ساعت 15:10 | 45.4K بازدید | 2 دیدگاه

تمدید یک ساله زندان طلایی

بازگشت نیمار به بارسلونا غیرممکن شد

پی اس جی با پاسخی که به جدیدترین درخواست بارسا برای نیمار دارد، آب سردی روی آرزوهای باشگاه کاتالان ریخت.

بازگشت نیمار به بارسلونا غیرممکن شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیاریو اسپورت، بارسلونا تا پیش از شیوع کرونا اطمینان داشت که می تواند همزمان برای جذب لائوتارو مارتینز و نیمار اقدام کند. سران باشگاه قصد داشتند با جذب این دو، بهترین خط حمله تاریخ فوتبال را به رخ رقبا بکشند اما حالا شرایط به گونه ای شده که باید روی تنها یکی از آنها حساب کنند و آن، لائوتارو مارتینز است.

 

 

1491312

 

 

توافق شخصی با ستاره آرژانتینی اینتر قطعی است ولی مذاکرات با اینتر همچنان ادامه دارد به این امید که طی هفته های آتی، سرانجام مجوز جدایی او صار شود.

 

در این بین بازگشت نیمار در حال حاضر چیزی در حد صفر به نظر می رسد. تعطیلات فوتبال به دلیل شیوع کرونا فرصت خوبی بود تا بارسا بار دیگر نیمار را از پی اس جی درخواست کند اما پاسخ قاطع بود: یا 175 میلیون یورو نقد یا نیمار در پاریس خواهد ماند.

 

 

1498537

 

 

در واقع شرایطی که پی اس جی برای انتقال نیمار در نظر دارد، انتقال او را غیرممکن می کند چرا که نه بارسا و نه هیچ تیم بزرگ دیگر اروپایی در وضعیت فعلی توان مالی پرداخت 175 میلیون یورو برای ستاره برزیلی را ندارد.

هم پی اس جی و هم بارسا می دانند که هدف نیمار 100 درصد بازگشت به نوکمپ است ولی موضع سران باشگاه پاریسی بدون تغییر مانده است. بارسا همچون سال گذشته برای جذب نیمار تنها به معاوضه بازیکن فکر می کند ولی در پاریس هیچ بازیکنی از بارسلونا را نمی خواهند. حتی آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و ساموئل اومتیتی ستاره های فرانسوی بارسا هم مدنظر پی اس جی قرار ندارند. آنها فقط و فقط 175 میلیون یورو نقد می خواهند و این سنگ بزرگی پیش پای بارسلوناست.

با این اوصاف می توان با قطعیت گفت که احتمال بازگشت نیمار به بارسا در تابستان پیش رو بسیار اندک است مگر اینکه پی اس جی حاضر به معاوضه بازیکن شود. سران بارسا به همین دلیل، تمام تمرکز خود را روی جذب لائوتاور مارتینز گذاشته اند.

 

 

 

1493411

دیدگاه‌ها