کد خبر : 1687546 | 14 خرداد 1399 ساعت 15:56 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

فریاد یحیی بر سر پرسپولیسی‌ها، قهرمان نیستید!

سرمربی پرسپولیس از بازیکنان تیمش خواست بدون توجه به اختلاف امتیازی موجود به فکر بالا بردن رقابت و تلاش برای دستیابی به نتایج لازم در ادامه فصل باشند.

فریاد یحیی بر سر پرسپولیسی‌ها، قهرمان نیستید!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که در نیم فصل به جمع پرسپولیس اضافه شد و نیمکت این تیم را در اختیار گرفت، توانست اختلاف 3 امتیازی در آن مقطع را که منتهی به قهرمانی نیم فصل سرخ‌ها با کالدرون شده بود را ارتقا بخشد و آنها اکنون با اختلاف 10 امتیاز ی و در فاصله 9 بازی مانده به پایان فصل شانس اول قهرمانی باشند.

 

این موضوع طی روزهای اخیر باعث شده تا بازیکنان در مصاحبه‌های خود از قهرمانی دوباره و دستیابی به پوکر قهرمانی حرف بزنند. موضوعی که با واکنش یحیی گل محمدی همراه شده و سرمربی این تیم در جریان تمرینات به بازیکنان تیمش اعلام کرده هنوز نباید خود را قهرمان قطعی لیگ تلقی کنند و باید با تمامی توان به دنبال جدی گرفتن رقابت‌ها و رسیدن به هدف نهایی خود باشند.

 

سرمربی سرخ‌ها از بازیکنان تیمش خواسته بدون توجه به فاصله امتیازی با دیگر رقبا و البته حریفان پایین جدولی در ادامه مسیر، خود را قهرمان قطعی ندانند و با جدی گرفتن تمرینات در ادامه مسیر بتوانند این ادعای خود را اثبات کنند.

دیدگاه‌ها