کد خبر : 1687557 | 14 خرداد 1399 ساعت 17:03 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

با صدور بیانیه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

رسمی؛ لیگ قهرمانان آسیا ادامه پیدا خواهد کرد

پس از برگزاری جلسات آنلاین، مشخص شد تمام فدراسیون های عضو AFC به کامل کردن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا معتقدند و توافق کردند این بازی ها به سرانجام برسد.

رسمی؛ لیگ قهرمانان آسیا ادامه پیدا خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، نمایندگان کشورهای استرالیا، چین، ژاپن، کره جنوبی، مالزی و تایلند که در شرق آسیا قرار دارند و  همینطور نمایندگان کشورهای ایران، عراق، قطر، عربستان، امارات و ازبکستان (منطقه غرب) پس از جلسه ای که امروز به صورت آنلاین برگزار شد، با شکل و جدول زمانی برگزاری 99 بازی باقی مانده  تورنمنت موافقت کردند و خواستار این شدند تا این بازی ها در سریعترین زمان ممکن پایان یابد.
با توجه به محدودیت های سفر در میان کشورهای قاره آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا، کنفدراسیون آسیا چندین پیشنهاد را ارائه کرده تا پرونده مسابقات را پیش از آغاز جام باشگاه های جهان 2020 در ماه دسامبر به میزبانی قطر پایان دهد.


در همین راستا و پس از اظهار نظر نمایندگان کشورهای مختلف در جلسه، کنفدراسیون فوتبال آسیا شکل برگزاری و تاریخ مسابقات را برای بررسی نهایی به باشگاه ها ارائه می دهد و پس از آن این پیشنهاد برای تصویب به کمیته مسابقات AFC ارسال خواهد شد.


حالا با از تصمیم مهمی که برای ادامه رقابت ها گرفته شده، چالش بعدی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، انتخاب زمان و مکان برگزاری مسابقات است.


مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین جلسات مثبتی برای از سرگیری رقابت های ای اف سی کاپ برگزار کرده اند و در هفته آینده درباره این لیگ هم جمع بندی و تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.


کنفدراسیون فوتبال آسیا در این بیانیه با اشاره به اهمیت قراردادهای تجاری، می گوید سلامتی همه شهروندان برای آنها در اولویت بالاتری قرار داشته است.


در نهایت این بیانیه اینطور پایان یافته که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرده  اند طی این مدت نه تنها با باشگاه های مختلف در قاره کهن که با مربیان تیم های رده پایه زیر 16 و 19 سال و همینطور مربیان فوتسال در نیز در تماس مداوم قرار داشته اند.

دیدگاه‌ها