کد خبر : 1687690 | 15 خرداد 1399 ساعت 16:10 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع اسطوره رئال از خامس در واکنش به شایعات

روبرتو کارلوس معتقد است بر خلاف شایعات، زیدان روی خامس همچنان حساب می کند.

دفاع اسطوره رئال از خامس در واکنش به شایعات

به گزارش "ورزش سه"، تیر ماه سال گذشته بود که رسانه های اسپانیایی اعلام کردند، داستان خامس و رئال به پایان خود نزدیک می شود. ستاره کلمبیایی پس از اتمام قرارداد دو ساله و قرضی اش با بایرن، به رئال برگشته بود اما در فهرست فروش زیدان قرار گرفت. او که می دانست مورد اعتماد زیدان قرار ندارد، با ناپولی و اتلتیکو وارد مذاکره شد و در نهایت پیشنهاد اتلتیکو برای او جذاب تر  بود؛ به خصوص اینکه تمایل داشت در شهر مادرید بماند.

پس از شکست 7-3 رئال از اتلتیکو در بازی های پیش فصل انتقتال خامس به اتلتیکو هم منتفی شد.

پس از درخشش در چند بازی ابتدای فصل، به نظر می رسید که خامس در اندیشه های زیدان جایگاه ثابتی پیدا خواهد کرد ولی یک مصدومیت سنگین بد موقع باعث شد تا شرایط خامس مثل گذشته شود. او پس از بازگشت، به نیمکت ذخیره ها تبعید شد و طبق ادعای "ال یونیورسال کلمبیا"، او همچنان به اتلتیکو فکر می کند.

 

 

1500921

 

 

روبرتو کارلوس اسطوره برزیلی رئال در جریان یک مصاحبه رادیویی به دفاع از خامس پرداخت و گفت که زیدان همچنان به او اعتقاد دارد:« خامس یک پدیده و فوتبالیستی فوق العاده است. ارتباط بین ما عالی است و روز گذشته ناهار میهمان من بود.

در مورد خامس باید صبور بود. بر خلاف شایعات، باید بگویم که زیدان بسیار به خامس اعتقاد دارد و برای او یک بازیکن دوست داشتنی است. در رئال زیدان هر بازی تغییرات زیادی می دهد و به همه از جمله خامس بازی خواهد رسید.»

 

 

1474593

 

 

کارلوس ادامه داد:« می دانم که زیزو در 11 بازی باقیمانده روی درخشش خامس حساب ویژه ای باز کرده است. هر بازی داستان خود را دارد ولی معتقدم جدای از هر چیزی، خامس باید به خودش ایمان داشته باشد و سخت تمرین کند. او محبوب هواداران رئال است و همه دوست دارند او را در زمین ببینند. در رئال دیگر 11 بازیکن ثابت نداریم و معتقدم هر 25 بازیکن شانس حضور در ترکیب اصلی را دارند.»

 

دیدگاه‌ها