کد خبر : 1687746 | 15 خرداد 1399 ساعت 19:55 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات دورتموند تحت تاثیر مرگ جورج فلوید(عکس)

بازیکنان دورتموند به شکل جالبی در تمرینات امروزشان به جورج فلوید ادای احترام کردند.

تمرینات دورتموند تحت تاثیر مرگ جورج فلوید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جورج فلوید مرد سیاهپوست ۴۶ ساله‌ای بود که تصاویری مربوط به پیش از مرگش منتشر شد که نشان می‌داد یک مامور پلیس سفیدپوست آمریکایی زانوی خود را روی گردن او گذاشته و فلوید می‌گوید، نمی‌تواند نفس بکشد. با انتشار خبر مرگ فلوید و انتشار این ویدیو، اعتراضات گسترده‌ای شهرهای مختلف آمریکا را فرا گرفت و به خشونت کشیده شد.

 

اعتراضات به مرگ فلوید اما تنها به مردم آمریکا محدود نشد و بسیاری از ستاره های دنیای فوتبال نیز چه به شکل عملی و چه در فضای مجازی اعتراض خود را به مرگ دردناک جورج فلوید نشان دادند.

 

درجریان پیروزی پرگل و ۶-۱ دورتموند مقابل پادربورن بود که جیدون بعد از به ثمر رساندن گل خوشحالی جالبی انجام داد و پیراهنی که نام فلوید روی آن نوشته شده بود را به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد و خواستار جنگیدن برای عدالت شد. همچنین مارکوس تورام نیز در جریان پیروزی مونشن گلادباخ برابر یونیون برلین بعد از گلزنی روی زانوهای خود نشست تا به این شکل یاد فلوید را زنده نگه داشته باشد.

 

در همین رابطه اما تمرینات امروز دورتموند تحت تاثیر مرگ جورج فلوئید برگزار شد و بازیکنان این تیم در حرکتی نمادین و به شکلی کاملاً جالب روی زانوهای خود نشستند تا بار دیگر به این موضوع واکنش نشان داده باشند.

 

 

 

1500958

دیدگاه‌ها