کد خبر : 1687764 | 15 خرداد 1399 ساعت 23:17 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی های حامد شیری و ادامه ماجراجویی نساجی

حامد شیری مدافع با تجربه نساجی در بازی تدارکاتی با گل گهر سیرجان روز فوق العاده ای را پشت سر گذاشت.

گلزنی های حامد شیری و ادامه ماجراجویی نساجی 

به گزارش "ورزش سه"، او که در این بازی دوستانه در کنار مجتبی بیژن در قلب خط دفاعی نساجی به میدان رفته بود در ضربات ایستگاهی دو بار دروازه حریف را باز کرد تا تیمش در این بازی دوستانه دو بر یک به برتری برسد. حامد هر دو گل را روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساند. یکی با پا و یکی با سر. 

 

مدافع باتجربه و بدون حاشیه نساجی که بارها در پست هافبک دفاعی هم برای این تیم بازی کرده با این نمایش خیال محمود فکری را از بابت خط دفاعی راحت کرده؛ نساجی که در اولین بازی با محمود فکری سه گل به ماشین سازی زد حالا با این خط دفاعی می تواند به دنبال ماجراجویی در بازی های بعدی باشد. در این دیدار حسین ماهینی در پست مدافع راست و مجتبی ممشلی در پست مدافع چپ به میدان رفته بود و این بدین معنی است که محمود فکری به جای تغییرات پی در پی در ترکیب نساجی به دنبال تقویت تیم و نتیجه گیری در بازی های باقی مانده است تا در پایان فصل نساجی جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهد. 

 

در خط دفاعی تیم نساجی نه فقط حامد شیری بلکه دیگر بازیکنان هم جز مهره های باتجربه هستند و طبیعی است محمود فکری از این بازیکنان انتظار اشتباه کمتر را داشته باشد. حامد شیری با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند به خوبی نشان داد که مهره های باتجربه می توانند دست به کارهای بزرگ برای تیم بزنند.

دیدگاه‌ها