کد خبر : 1687852 | 16 خرداد 1399 ساعت 15:23 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

در غرب مشکلی برای برگزاری بازی ها وجود ندارد؛ 

نبی: پیشنهاد خود را برای شروع ACL ارائه کردیم

مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید مشکلی برای میزبانی در غرب آسیا وجود ندارد.

 نبی: پیشنهاد خود را برای شروع ACL ارائه کردیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال  که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص برنامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت:« دوستان ما در بخش صدور مجوز حرفه‌ای و سازمان لیگ ویدیو کنفرانسی با AFC داشتند. نظر کنفدراسیون، برگزاری بازی‌های غرب به صورت متمرکز است، اما ما به همراه 4 تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پیشنهاد خود را داده بودیم.»


او با اشاره به تاریخ 24 شهریور ماه که توسط یکی از رسانه های عربستانی به عنوان تاریخ شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام شده، اضافه کرد:« تاریخی که برای لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده، باید در کمیته اجرایی تصویب شود. ارزیابی صورت گرفته این است که در غرب مشکلی وجود ندارد، اما در شرق آسیا باید به جمع‌بندی برسند. امیدواریم هفته جاری کنفدراسیون برنامه مسابقات را اعلام کند.»

 

وی در مورد شرایط میزبانی تیم های ایرانی در این مسابقات نیز خاطرنشان کرد: «اخذ میزبانی ما در لیگ قهرمانان آسیا به وضعیت سفید کشور برای برگزاری لیگ برمی‌گردد تا خدای ناکرده در کشور ثالث میزبان نباشیم و باید این امتیاز را در اختیار داشته باشیم. تمرینات تیم‌ها طبق پروتکل بهداشتی فیفا و کشور آغاز شده و برگزاری بازی‌ها نیز لازم‌ الاجرا است.»

دیدگاه‌ها